استاندار گیلان با تاکید بر حمایت دولت از کشاورزان گفت: تداخلات اراضی کشاورزان برای تسریع و تسهیل در صدور سند از سوی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور اراضی کشور بررسی و رفع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در دیدار معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور اراضی کشور در سالن جلسات استانداری گیلان با اشاره به تأکید رئیس جمهور مبنی بر حمایت دولت سیزدهم از کشاورزان و رفع مشکل این قشر برای صدور اسناد اراضی اظهار کرد: تداخلات اراضی کشاورزان برای تسریع و تسهیل در صدور سند از سوی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور اراضی کشور بررسی و رفع شود. 

وی با تاکید بر حمایت دولت از کشاورزان گفت: وزارت جهاد کشاورزی در تسهیل امورات کشاورزان بویژه در استان زرخیز گیلان و به منظور حمایت از این اقشار زحمتکش پیشگام باشد. 

استاندار گیلان با اشاره بر اینکه برنامه های تعیین تکلیف اراضی کشاورزی و عدم تغییر کاربری در گیلان باید با دقت و به درستی انجام شود، افزود: نباید زمین های مرغوب و بی نظیر گیلان برای ویلاسازی تغییر کاربری یابد و دستور داده ام برای مهاجرت معکوس، ماندگاری اهالی در روستا و توسعه مناطق روستایی با حضور فرزندان بومیان، همکاری لازم با مردم صورت گیرد. 

صفدر نیازی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور اراضی کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه رفع تداخل، ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی کشاورزی در جهت سنددار کردن و حفظ زمین های مرغوب به نفع مردم در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است، اظهار کرد: با توجه به دغدغه استاندار گیلان برای رفع نگرانی های مردم در زمینه تعیین تکلیف اراضی و عدم تغییر کاربری های غیر اصولی، در این سفر بررسی و ارزیابی امورات مربوط به ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی کشاورزی گیلان با جدیت انجام می گیرد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان