فرسودگی کامل ورزشگاه انقلاب نیشابور

۱۴۰۱/۰۵/۲۷ ۰۸:۳۱ چاپ کد خبر: 176722
نیشابور ـ سرپرست اداره ورزش و جوانان نیشابور از فرسودگی کامل ورزشگاه انقلاب این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فاضلی در شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه در اداره ورزش و جوانان نیشابور کمبود نیروی انسانی داریم و تمام نیروهای رسمی این اداره در حال حاضر چهار نفر است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نیشابور با اشاره به وضعیت ورزشگاه انقلاب نیشابور افزود: تأسیسات مجموعه ورزشی انقلاب فرسوده شده است و سیستم برق کشی آن مجدد از ابتدا باید انجام گیرد و متأسفانه در نیشابور با ساخت امکان ورزشی هیچ نیرویی برای مدیریت آن دیده و مشکلاتی را بوجود آورده است.

وی ادامه داد: ۱۶ میلیارد تومان بودجه برای تکمیل ورزشگاه انقلاب برای سال جاری درنظر گرفته شده که از این مبلغ ۱۲ میلیارد تومان بدهی از قبل به پیمانکاران است و تمام سالن انقلاب نیشابور نیاز به بازسازی مجدد دارد.

فاضلی با اشاره به مراسم افتتاح زمین چمن در دولت قبل بیان کرد: چمن مصنوعی ورزشگاه انقلاب که در فاز اول در دولت قبل افتتاح شد بصورت موقت در اختیار هیئت فوتبال نیشابور قرار داد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نیشابور بیان کرد: ساختمان خانه جوان نیشابور تکمیل شده و تنها بحث تجهیزات خانه جوان مطرح است که در حال رایزنی و پیگیری هستیم.

وی اظهار کرد: ورزش در طبیعت ایرادی ندارد و ما فقط در راستای ساماندهی گروه ها تلاش می کنیم تا انشالله مشکلی در این طبیعت گردی ها رخ ندهد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان