رشت- دو تیم ملوان بندر انزلی و استقلال تهران در حالی به مصاف هم رفتند که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی از نزدیک این بازی را تماشا می کرد.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها: در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور و از هفته دوم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۹ عصر پنجشنبه در ورزشگاه تختی میزبان تیم فوتبال استقلال تهران بود.

ملوانان در این دیدار با رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر، میلاد شعبانلو، مسعود زائر کاظمی، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، مصطفی ناییج پور، محمدصادق بارانی، مهران احمدی و مهدی به سرمربیگری مازیار زارع در مقابل استقلالی قرار گرفتند.

در مقابل ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال نیز با سید حسین حسینی، صالح حردانی، روزبه چشمی، عارف غلامی، سعید مهری، مهدی مهدی پور، شجاع شهباز زاده، کوین یامگا، جعفر سلمانی، رافائل داسیلوا و محمد محبی در مقابل ملوانان صف آرایی کردند.

سیدرضا مهدوی قضاوت این دیدار را بر عهده داشته و امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی، و ناصر جنگی وی را در امر قضاوت یاری می کنند و علیرضا یزدانی نیز ناظر داوری بازی استقلال تهران و ملوان بندر انزلی است.

این نخستین بازی خارج از خانه ساپینتو با استقلال و همچنین نخستین بازی خانگی ملوان در لیگ برتر پس از ۶ فصل دوری بود.

آخرین مصاف دو تیم در رقابت های لیگ برتر در فصل ۹۵-۹۴ بود که آن دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

ورزشگاه تختی انزلی در حالی میزبان رقابت دو تیم ملوان و استقلال است که پس از باز سازی و تنها ۲ روز مانده به برگزاری این رقابت مجوز میزبانی از سازمان لیگ را دریافت کرد اما اجازه حضور تماشاگر در ورزشگاه تختی برای این بازی داده نشد.

نکته قابل توجه اینکه دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشور در ورزشگاه تختی حضور داشته و این رقابت را از نزدیک مشاهده می کند.

بازی در نیمه اول با حملات دو تیم آغاز شد و بازیکنان تیم استقلال تهران و ملوان بندر انزلی با حمله از جناحین سعی در باز کردن دروازه ها را داشتند که در نهایت سجاد بازگیر توانست پاس گل محمد صادق بارانی را در دقیقه ۲۷ بازی به ثمر برساند و ملوانان نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند.

مهدی مؤمنی از ملوان بندر انزلی و صالح حردانی و مهدی مهدی پور از استقلال با کارت زرد داور جریمه شدند.

مازیار زارع سرمربی تیم ملوان بندر انزلی نیز در نیمه نخست این دیدار به چند صحنه ای که داور نگرفت معترض بود.

نیمه دوم این دیدار نیز بعد از ۱۵ دقیقه استراحت دو تیم آغاز شد که در همان دقایق اولیه استقلال موفق شد با گل عارف غلامی نتیجه بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه بازی نیز تیم استقلال تهران با پاس گل کوین یامگا توسط مهدی قائدی به دومین گل خود دست یافت.

داور برای نیمه دوم ۶ دقیقه وقت اضافه گرفت که خطا روی مهدی قائدی در دقیقه ۹۶ و گل زنی مهدی مهدی پور استقلال را پیروزی این میدان کرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان