زیباسازی رشت نیازمند عزم جدی است

۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۰۸:۱۲ چاپ کد خبر: 176848
رشت- جلسه شورای شهر رشت برگزار و اعضای آن ضمن تاکید بر ضرورت رفع مشکلات مردم توسط دولت خواستار اتخاذ تصمیمات لازم و عزم جدی برای زیباسازی شهر رشت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای اسلامی شهر رشت عصر شنبه در پنجاه و دومین جلسه علنی این شورا با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مردم برای رفع مشکلات و ایجاد امنیت و آرامش از دولت خدمتگزارشان انتظار بجایی دارند.

وی افزود: مردم امیدوارند با اقدامات دولت سیزدهم در خصوص رفع تبعیض ها و فقر، جامعه به سمت توسعه و تعالی هدایت شود.

واثق کارگرنیا با تبریک فرارسیدن ۲۸ مرداد، روز عکاس بیان کرد: عکاسان با ثبت لحظه ها به نحوی تاریخ را روایتگری می کنند و این قشر پر تلاش در تمامی ادوار بالاخص دوران هشت سال جنگ تحمیلی با حضور خود لحظه های زیبایی را برای همیشه ثبت و ماندگار کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به در پیش رو بودن روز پزشک تصریح کرد: پزشکان همواره در تمامی ادوار خصوصاً در دوران کرونا به صورت شبانه روزی برای حفظ جان همنوعان خود تلاش کرده اند که این زحمات شایسته تجلیل است.

لزوم برنامه ریزی مناسب برای زیباسازی رشت

در ادامه این جلسه عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهرداری در فصول بهار و تابستان برای زیباسازی زمان مناسبی در اختیار دارد اظهار کرد: در فصل بهار و تابستان باید برای زیباسازی و کاشت گل و گیاه برنامه ریزی شود، اما اینگونه اقدامات در شهر رشت مورد پسند نیست.

هادی رمضانی با انتقاد از نصب برخی از نمادهای سطح رشت افزود: هنوز در خصوص ورودی های سطح رشت اقدامی انجام نشده و و با وجود پیگیری های در دست اقدام،، بعد از مدتی به فراموشی سپرده شد.

وی با بیان اینکه شورا ناظر عملکرد شهرداری است گفت: در بازدیدها برخی از مدیران نیز همراه اعضای شورا هستند، اما پس از آن پیگیر تصمیمات اتخاذ شده نبوده و معتقدم باید در خصوص زیباسازی رشت تصمیم جدی گرفته شود.

رمضانی با تاکید به اینکه مسئول پیگیری مصوبات شورا، نتایج آن را در شهرداری پیگیری کند افزود: باید با استفاده از کارشناسان شهرداری رشت در حوزه زیباسازی انجام امور به روزهای پایانی سال موکول نشود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان