اولین رالی گردشگری هنرمندان و اهالی رسانه به همت باشگاه ملی گردشگری هنرمندان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آبان ۱۴۰۱ بمناسبت روز جهانی هنرمند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین نشست تخصصی اعضای باشگاه ملی گردشگری هنرمندان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ، به منظور آموزش نقشه خوانی و قوانین رالی های گردشگری روز پنج شنبه ۲۷ مرداد در مجموعه هتلهای بین المللی دیزین برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مسئولین کلوپ های تخصصی و باشگاه ملی هنرمندان کانون برگزار گردید، کارشناسان و مدرسان تخصصی رالی گردشگری به آموزش قوانین و مقرارت، فنون و نکات ایمنی رالی های گردشگری پرداختند.

در این نشست آموزشی که به منظور آمادگی هنرمندان برای حضور در رالی های گردشگری شهری در طول سال برگزار شد، هومن حسین نژاد کلایی، رئیس باشگاه ملی گردشگری هنرمندان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: با توجه به اینکه در آغاز راهِ فعالیت باشگاه هستیم، لذا همچنان آماده میزبانی از جامعه هنرمندان علاقمند هستیم و هنرمندان و اهالی عزیز رسانه می توانند جهت عضویت در این باشگاه و کسب اطلاع از شرایط برگزاری رالی ها و دوره های آموزشی به آدرس پایگاه اطلاع رسانی کانون مراجعه نمایند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان