آیا تاکنون به شهر یزد سفر کرده اید؟ آیا با اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری یزد آشنا هستید؟ شهر یزد مرکز استان یزد از شهرهای مرکزی کشورمان ایران است و مساحتی حدود 75000 کیلومتر مربع دارد که در مرکز فلات ایران و حاشیه دشت های کویر و لوت قرار دارد. استان یزد از شمال و غرب به استان اصفهان از شمال شرقی به استان خراسان از جنوب غربی به استان فارس و از جنوب شرقی به استان کرمان منتهی می شود. شهر یزد جمعیتی برابر 523192 نفر دارد. آب و هوای استان یزد به علت قرار داشتن بر روی کمربند خشک جهانی دارای زمستان های سرد و نسبتا مرطوب و تابستان های گرم و خشک و البته طولانی است. برترین جاذبه های تاریخی و گردشگری شهر یزد به شرح زیر است:

  • باغ دولت آباد یزد
  • قنات زارچ
  • بافت تاریخی یزد
  • مسجد جامع یزد
  • خانه هنر یزد
  • موزه مارکار
  • آب انبار امیرچخماق
  • آب انبار شش بادگیر
  • بازار خان یزد
  • آتشکده بهرام یزد
  • موزه قصر آیینه یزد

این موارد تنها بخشی از آثار تاریخی و گردشگری در شهر یزد محسوب می شود و باعث شده است تا این شهر زیبا هر ساله و در هر فصلی از سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی زیادی باشد، بنابراین برای رزرو هتل یزد پیشنهادهای زیادی وجود خواهد داشت.

رزرو هتل فیروزه یزد

امروزه وبسایت های زیادی در حوزه گردشگری فعالیت می کنند؛ اما به خاطر داشته باشید که مقصود از سفر به یزد، لذت بردن از این شهر زیباست بنابراین باید با آگاهی قبل از سفر به یزد اطلاعاتی کامل و جامع درباره هتل ها و نقاط گردشگری آن به دست آورید و با خیالی راحت و آسوده به این شهر زیبا سفر نمایید. اگر قصد سفر به شهر زیبای یزد را دارید، اولین پیشنهاد مستربلیط رزرو هتل فیروزه یزد می باشد.

هتل 3 ستاره فیروزه دارای قدمتی 100 ساله است که در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت و به عنوان هتل سنتی فعالیت خود را آغاز کرد. هتل فیروزه در خیابان مهدی واقع شده است. این هتل دارای دو طبقه و 21 سوئیت و اتاق با امکانات کامل رفاهی است. هتل سنتی فیروزه در موقعیت مکانی بسیار مناسبی واقع شده است که دسترسی آسانی به اماکن تاریخی نظیر موزه آب، امیر چخماق و مسجد جامع دارد. هم چنین باید گفت که می توانید با 15 دقیقه پیاده روی به بازار خان و امیر چخماق بروید و حدود 5 دقیقه از این هتل با ماشین به زندان اسکندر و خانه لاری ها فاصله دارد، و جهت رفتن به باغ دولت آباد هم نیاز است از هتل‌ فیروزه حدود 10 دقیقه رانندگی کنید

هتل سنتی فیروزه از امکانات و مزیت های متنوعی نظیر اینترنت با سرعت بالا، تهویه مطبوع، خدمات خشکشویی، صبحانه رایگان، رستوران در هتل، پارکینگ در اطراف هتل، کافی شاپ، روم سرویس ۲۴ ساعته، لابی، رستوران فضای باز، رستوران فست فود، رستوران سنتی، حمام سنتی، پارکینگ در هتل، نمازخانه و صندوق‌ امانات در لابی برخوردار است. هم چنین اتاق های هتل 3 ستاره فیروزه از خدماتی نظیر سرویس فرنگی، یخچال، تلویزیون ال سی دی، اینترنت، شوفاژ، اسپیلت، حمام و میز آرایش است.

مستربلیط؛ معتبرترین وبسایت رزرو هتل یزد

شهر زیبای یزد به دلیل داشتن جاذبه های تاریخی و تفریحی فراوان میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است. مسافران برای این که در رزرو هتل یزد با مشکل مواجه نشوند، بهتر است با مراجعه به وبسایت مستربلیط تنوع هتل ها را بررسی نمایند تا بتوانند بهترین هتل را مطابق با هزینه و سلیقه خود انتخاب کنند، این موضوع باعث شده است افراد به راحتی آن چه را مد نظر دارند، مشاهده کنند و رزرو را انجام دهند.

رزرو آنلاین هتل مستربلیط در هر کجای دنیا، پرواز و هتل های داخلی و خارجی بسیاری را با قیمت مناسب ارائه می دهد و به همین علت باعث می شود آسایش را برای گردشگران فراهم نماید. مسافران با رزرو هتل یزد به دو قطب توریستی کشور سفر می کنند و می توانند با رزرو این هتل ها از شهرهای اطراف بازدید داشته باشند.

وبسایت رسمی مستر بلیط با ایجاد بستری امن در حوزه گردشگری برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل در همه نقاط نقاط کشور و ارائه پشتیبانی 24 ساعته به ایجاد سفری امن و خاطره انگیز برای همه مسافران عزیز می اندیشد. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید با کارشناسان حرفه ای مستربلیط تماس حاصل نمایید و از تخفیف های ویژه مستربلیط استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار سرویس رزرو  هتل مستربلیط را امتحان کنید و سفر خاطره انگیز یزد خود را با رزرو به صرفه هتل ماندگار نمایید.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان