ارسلان باقری نماینده استان گیلان با راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های اسنوکر جهانی نخستین مدال ایران در رده سنی منهای ۱۸ سال را مسجل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، رقابت های جهانی اسنوکر منهای ۱۸ سال در شهر بخارست رومانی در حال برگزاری می باشد و تیم ملی اسنوکر ایران با چهار نماینده در این مسابقات شرکت کرده است. لحظاتی پیش ارسلان باقری با راهیابی به مرحله نیمه نهایی موفق شد ضمن مسجل کردن مدال برنز خود، نخستین مدال خانواده بیلیاردی جمهوری اسلامی ایران در رده سنی منهای ۱۸ سال جهانی را کسب کند. ارسلان باقری فردا در جمع چهار نفر برتر، با آنتونی کووالسکی از لهستان به رقابت می پردازد و می تواند با راهیابی به فینال رقابت ها، رنگ مدال خود را بهبود ببخشد.

شاهین سبزی دیگر نماینده اسنوکر کشورمان از استان خوزستان علی رغم بازی درخشان در مقابل آنتونی کووالسکی از لهستان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند.

یزدان مکرم دری نماینده استان خراسان رضوی در مرحله یک چهارم این مسابقات در مقابل لیام دیوس ولزی شکست خورد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان منهای ۱۸ سال ۲۸ لغایت ۳۱ مردادماه به میزبانی رومانی و در شهر بخارست برگزار می گردد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان