آستارا- فرماندار آستارا از بهره برداری ۶۰ پروژه عمرانی و عام المنفعه با بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور پیش از ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و هنر و شهدای دولت اظهار کرد: هفته دولت، فرصت مناسبی برای انعکاس اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی به مردم است.

فرماندار آستارا با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان گفت: مجموع پروژه های این شهرستان در هفته دولت ۶۰ مورد است که این پروژه ها با بیش از ۱۲۷ میلیارد و ۴۴ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت با حضور مقام های مسئول به بهره برداری می رسد.

رضایی پور با بیان اینکه این طرح ها در حوزه های عمرانی شهری، عمرانی روستایی، مسکن مددجویی، آسفالت معابر شهری و روستایی، پروژه های شهرداری آستارا و لوندویل، امور توزیع برق، آب و فاضلاب و رینگ آب شهری، گاز رسانی، راهداری، اقتصاد مقاومتی و اوقاف و امور خیریه است، اظهار کرد: در دهه فجر سال جاری نیز طرح های متفاوتی به بهره برداری کامل رسیده و افتتاح می شوند.

فرماندار آستارا با ویژه دانستن توان و ظرفیت این شهرستان در تمام حوزه ها از مسئولین خواست تا ظرفیت های آستارا را شناخته و بهره برداری لازم را داشته باشند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان