رشت- مدیر عامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به عملکرد مطلوب صنعت برق استان در تابستان امسال گفت: با برنامه ریزی دقیق و منظم بیش از دو سوم تابستان را بدون مشکل طی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن داراب زاده صبح دوشنبه در بازدید از پست جدیدالاحداث لیسار گفت: احداث این پروژه با تلاش و همت مثال زدنی خاصی انجام شد و با کار جهادی این پروژه در سریع ترین زمان و در مدت ۴ ماه احداث و اکنون آماده افتتاح است.

وی با بیان اینکه با مشارکت، همدلی و کار گروهی اجرای پروژه ها سریع تر انجام می شود که مصداق عینی آن را در پروژه پست لیسار شاهد بودیم، افزود: این پست با اعتباری ۲۶۰ میلیارد ریال اجرا و برای سه نفر به صورت دائم و برای ۲۵ نفر به صورت موقت اشتغال ایجاد شد.

داراب زاده گفت: با برنامه ریزی های دقیق و منظم بیش از دو سوم از فصل تابستان را با موفقیت سپری کردیم و صنعت برق تابستان امسال روسفید شد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: اگر چه باید پروژه ها در اسرع وقت اجرا شوند، اما ایمنی کامل باید در پروژه ها رعایت شود. چرا که بالاترین سرمایه سازمان ها و ادارات منابع انسانی است که در حفظ و حراست از آن باید با تمام وجود تلاش کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان