انزلی- معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار انزلی گفت: وزارت کشور با الحاق سه منطقه بلاتکلیف در انزلی به محدوده شهری موافقت کرد.

بابک شکوهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سه منطقه «ماراگوده»، «چراغ پشتان» و «پیل علی باغ» که بیش از چند دهه بلاتکلیف بین محدوده شهری و روستایی بودند به محدوده قانونی شهر بندرانزلی الحاق شد.

وی افزود: با پیگیری های فرمانداری انزلی در چند سال گذشته استانداری گیلان با ارسال نامه ای الحاق این مناطق به محدوده شهری را بلامانع اعلام کرد.

شکوهی راد اضافه کرد: با توجه به تعیین تکلیف این مناطق باید راه و شهر سازی و شهرداری انزلی نسبت به اصلاح طرح جامع شهری و اضافه کردن این منطقه به محدوده شهر اقدام لازم را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری انزلی ادامه داد: با الحاق این سه محدوده به تقسیمات شهری ارائه هرگونه خدمات به این مناطق توسط شهرداری و با نظارت فرمانداری انجام می شود.

لازم به ذکر است چند ماه گذشته خبرگزاری مهر با انتشار خبری در خصوص بلاتکلیفی مردم این مناطق برای استفاده از امکانات دستگاه های خدمات رسان و همچنین دریافت استعلامات لازم برای تفکیک اراضی، انتقال اسناد و سایر موارد قانونی مورد تقاضای مردم منتشر کرده و خواستار تعیین تکلیف این مناطق شده بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان