رودسر- فرماندار رودسر گفت: در هفته دولت ۲۰۹ پروژه عمرانی و عام المنفعه با بیش از ۱۶۳ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شهاب زاده بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان رودسر افزود: در هفته دولت ۲۰۹ پروژه اعتباری بالغ بر ۱۶۳ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

شهاب زاده با بیان اینکه بیشتر پروژه های در دست افتتاح در بخش های مربوط به بنیاد مسکن، توزیع برق، منابع طبیعی، اشتغال خانگی، گردشگری و عمران شهری است، ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ها بخشی از مشکلات مردم مرتفع می شود.

فرماندار رودسر همچنین گفت: شهرستان رودسر عقب ماندگی بسیار و مشکلات متعددی دارد که برای رفع این مشکلات باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه مسئولان است، افزود: باید با تلاش شبانه روزی خدمتگزار صدیقی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم باشیم.

شهاب زاده اضافه کرد: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه، برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دولت، تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه ادارات از دیگر برنامه های هفته دولت در شهرستان رودسر است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان