فرماندار شهرستان خمام از تخصیص ۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال زدایی به خمام خبر داد و گفت: اعتبارات عمرانی شهرستان خمام نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خمام، اسفندیار جوشن عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خمام در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز مدیران در طراز انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ویژگی شخصیت های شهیدان رجایی و باهنر می تواند به الگویی برای تمامی مسؤولان و کارگزاران تبدیل شود زیرا مردم این دو شهید را جزئی از خودشان می دانستند. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به معرفی سیره عملی شهیدان رجایی و باهنر افزود: شهیدان رجایی و باهنر خود را بخشی از جامعه دانسته و با ساده زیستی و عملکرد خود به محبوب قلب های مردم مبدل شده بودند. 

فرماندار شهرستان خمام یکی از ویژگی های مهم شهیدان رجایی و باهنر را انجام تکلیف در امور دانست و بیان کرد: این دو شهید در انجام تکلیف فقط خدا را در نظر گرفته و مامور به انجام وظیفه الهی خود بودند. 

جوشن با بیان اینکه در هفته دولت باید اقدامات جمهوری اسلامی در ۴۴ سال گذشته برای مردم و جوانان بازگو شود، گفت: مسؤولان باید در میان مردم بوده و درد مردم را از نزدیک لمس کنند و در کنار این مهم دستاوردهای انقلاب اسلامی را هم برای مردم بازگو شود زیرا دشمن سعی دارد تمامی دستاوردهای نظام را کمرنگ جلوه دهد. 

وی با اشاره به اقدام بسیار مهم و قابل توجه دولت در حذف ارز ترجیحی گفت: جراحی اقتصادی یک اقدام بسیار مهم توسط دولت است که در دراز مدت باعث حل مشکلات جامعه می شود. 

جوشن، تامین آب کشاورزی را یکی مهم تدین اقدام دولت در استان گیلان دانست و تصریح کرد: استان گیلان در خصوص آب کشاورزی با مشکلاتی مواجه بوده ولی ابتکار استاندار در تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت آب بسیار حل مشکلات آب کشاورزی مثمرثمر بوده است. 

وی از تخصیص ۵۳ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال زدایی به خمام خبر داد و افزود: با پیگیری های دولت و مسؤولان این میزان اعتبار به شهرستان خمام در خصوص اشتغال زایی تعلق گرفته است. 

فرماندار شهرستان خمام با بیان اینکه اعتبارات عمرانی این شهرستان نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است، گفت: از دهه فجر سال گذشته تا هفته دولت ۹۷ پروژه در ۲۱ عنوان به مبلغ ۳۸ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان در شهرستان خمام به بهره برداری می رسد. 

طبق اعلام جوشن، راهداری با چهار پروژه و میزان اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و سپس بخشداری و دهیاری ها با هفت میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان و آب و فاضلاب با دو میلیارد تومان در رتبه های بعدی قرار دارند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان