معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، در پیامی روز پزشک را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز رحیمی، در این پیام آورده است: فرا رسیدن اول شهریور، سالروز بزرگداشت حکیم ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم برای قدردانی جایگاه جامعه ساعی و توانمند پزشکان کشورمان است آنان که با پشتوانه دانش و ایثار پیام آور سلامتی برای جامعه اند.

این روز نمادین علاوه بر پزشکان، متعلق به همه کسانی است که در راه حفاظت از سلامت مردم تلاش می نمایند ولیکن بر کسی پوشیده نیست که پزشکان ضامن سلامت جامعه و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلند خود در سایه لطف الهی التیام می بخشند؛ سفیدپوشانی که در شرایط خاص امروز در مقابل تمام کمبودها و کاستی ها صبر پیشه کرده اند و بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکر می کنند و شادمانند از خدمتی که به خلق می کنند در برابر رضایت خالقشان.

این جانفشانی و تلاش شبانه روزی و بی وقفه از چشم مردم قدردان و عزیز کشورمان پنهان نمانده و کادر درمان بارها و بارها مورد تمجید و تکریم آنان قرار گرفته است.

در این ایام ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام سلامت، روز پزشک را به خانواده بزرگ جامعه پزشکی به ویژه اساتید، اعضای هیئت علمی، پزشکان، کارکنان و دانشجویان مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی که با رشادت ها و ازخودگذشتگی های خود در کارزار کرونا جامه خدمت پوشیدند و تلاش کردند رخت تندرستی به تن آسیب دیدگان و مبتلایان کرونا کنند، تبریک گفته و از درگاه ایزد منان، آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به مردم را برای این بزرگواران خواهانم.

اطمینان دارم جامعه پزشکی با تکیه بر دانش، مهارت و اخلاق و بر پایه روحیه خلاق بر آنچه سلامت بشر را به خطر می اندازد، غلبه خواهد کرد و در مسیر ارتقا و اعتلای همه جانبه نظام سلامت مؤثر خواهد بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان