دانشگاه فردوسی مشهد قهرمان رقابت های تنیس روی میز سومین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر و دختر شاهد و ایثارگر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در دومین روز از رقابت های تنیس روی میز سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر تیم دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد با پشت سر گذاشتن حریف قدر خود از دانشگاه بوعلی سینا همدان قهرمان این رشته ورزشی شد.

به این ترتیب دانشگاه بوعلی سینا همدان در جایگاه دوم ایستاد، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه گیلان نیز به مقام سوم مشترک در بخش تیمی مسابقات تنیس روی میز دست یافتند.

دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه فرهنگیان مشهد نیز توانستند در مقام های پنجم و ششم جدول تنیس روی میز تیمی قرار گیرند.

همچنین دومین روز از سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر به میزبانی دانشگاه اصفهان در رشته های فوتسال، تنیس روی میز، والیبال و دو میدانی پیگیری شد.

در پایان مسابقات تیمی تنیس روی میز، دانشگاه فردوسی مشهد در رده نخست جای گرفت و تیم دانشگاه گیلان دوم شد. تیم های دانشگاه الزهرا تهران و فرهنگیان اصفهان در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

در رشته دو میدانی در ماده صد متر فائزه نسایی (فردوسی مشهد،) ماده چهارصد متر سپیده صارمی (بوعلی سینا همدان) و پرتاب وزنه زهرا بختیاری (بوعلی سینا) قهرمان شدند.

در رشته فوتسال تیم دانشگاه اصفهان با نتیجه ۵ بر صفر از سد تیم دانشگاه یزد گذشت و تیم دانشگاه شهید بهشتی با نتیجه ۷ بر ۲ تیم دانشگاه صنعتی شاهرود را شکست داد.

در رشته والیبال سه بازی برگزار شد که تیم دانشگاه فرهنگیان تهران با نتیجه ۲ بر یک مغلوب تیم دانشگاه کردستان شد. تیم دانشگاه شیراز نیز با نتیجه ۲ بر یک بازی را به تیم دانشگاه قم واگذار کرد و در آخرین بازی دانشگاه فردوسی مشهد با نتیجه ۲ بر صفر از سد دانشگاه شهید بهشتی عبور کرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان