انزلی- شهردار انزلی گفت: حوزه مدیریت شهری انزلی با تقاضاهای نامحدود و امکانات محدود مواجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی خلیلی عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انزلی اظهار کرد: در جامعه امروز سرمایه اجتماعی به سرعت در حال افول است و خبرنگاران باید این سرمایه اجتماعی را برگردانند.

وی افزود: در حوزه مدیریت شهری با تقاضاهای نامحدود و امکانات محدود مواجه هستیم و این در حالی است که شهرداری ها نیز متأثر از مشکلات اقتصادی جامعه بوده و همه چیز در حالت ایده آل قرار ندارد.

شهردار انزلی با تاکید بر لزوم انتقاد منصفانه از سوی خبرنگاران ادامه داد: مدیریت شهری انزلی هم قسم شده اند که صادقانه به مردم خدمت کنند.

خلیلی با اشاره به نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: نباید با بی اعتماد کردن مردم نسبت به مسئولان، سرمایه های اجتماعی را از بین برد.

برای ساخت زیربناهای گردشگری در انزلی ما مشکل مواجه هستیم

در ادامه این نشست رئیس شورای اسلامی شهر انزلی با اشاره به انباشته شدن مشکلات از گذشته اظهار کرد: امروز شهرداری هزینه کننده ادارات شده و در دورانی که کشور در بحران اقتصادی به سر می برد همه از شهرداری انتظار دارند.

شعبان جعفری با بیان اینکه خبرنگاران باید موضوعات و مشکلات مردم را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند، افزود: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهر انزلی، کمیسیون گردشگری در دوره پنجم شورای شهر ایجاد شد اما برای ساخت زیر بناهای گردشگری مشکلات بسیاری به دلیل وجود حرائم تالاب و دریا و میراث فرهنگی وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید موازی کاری ها در ادارات دولتی در سطح کلان کشور حل شود، گفت: شهرداری انزلی با رعایت حال شهروندان در اجرای قوانین با ملایمت و ملاحظات بیشتری برخورد می کند.

جعفری همچنین گفت: شهرداری ها می توانند در صورت عدم پرداخت عوارض سالیانه از سوی هر شهروند، آب و برق و گاز را یکجا قطع کند و مطالبات خود را وصول کند اما معتقدیم باید در کنار هم این شهر را بسازیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان