انزلی- فرماندار انزلی گفت: ۶۴ پروژه عمرانی در انزلی با اعتبار بیش از ۲۱ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پورخوش سعادت شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انزلی اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۶۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان در بندرانزلی به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به افتتاح ۲۶ پروژه عمران روستایی در شهرستان انزلی افزود: با افتتاح این پروژه ها برای ۱۷۵ نفر اشتغالزایی صورت می گیرد.

خبرنگاران انزلی انجمن صنفی داشته باشند

فرماندار انزلی در ادامه با انتقاد از عملکرد رسانه های این شهرستان گفت: رسانه های انزلی در انتقاد از مسئولان نیمه پر لیوان را نیز ببینند و معتقدم رسانه ای که تنها عیب ها را می بیند به مرور زمان مخاطب خود را از دست می دهد.

پور خوش سعادت با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم خواست حاکمیت است ادامه داد: نگرانی ها و گرانی ها مردم را ناامید کرده و رسانه ها نباید با دامن زدن به نگرانی ها مردم را ناامیدتر کنند.

وی با بیان اینکه شهر انزلی در محاصره حرایم دریا و تالاب و میراث فرهنگی قرار دارد اضافه کرد: نخبگان شهر با مطالبه گری بخشی از توسعه آینده شهر را رقم بزنند.

انزلی کمترین بودجه را از دولت دریافت می کند

فرماندار انزلی در ادامه با اشاره به اینکه این شهرستان کمترین بودجه را از دولت دریافت می کند گفت: بندرانزلی جز ضعیف ترین شهرها است اما در سازمان برنامه و بودجه این شهر به عنوان شهر برخوردار معرفی شده در حالی که به شهرستان تازه تأسیس خمام بودجه بیشتری نسبت به انزلی تعلق می گیرد.

پورخوش سعادت با تاکید بر ضرورت شفاف سازی عملکردها از سوی مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان تصریح کرد: معتقدم نباید علیه هیچ خبرنگاری شکایت تنظیم شود اما رسانه ها نیز نباید آب به آسیاب دشمن بریزند.

وی با اشاره به وجود افراد شاخص و نخبه بسیار در انزلی ادامه داد: جناح بندی های سیاسی و شخص محوری های سیاسی در انزلی باعث شده افرادی که به سمتی در شهرستان و یا استان منصوب می شوند مورد تخریب رسانه ای قرار گیرند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان