انزلی- فرماندار انزلی گفت: مقابله با فساد به عنوان مطالبه مردم انزلی در دستور کار مسئولان این شهرستان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پور خوش سعادت امروز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه انزلی به مناسبت آغاز هفته دولت اظهار کرد: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی ایران قوی سال گذشته شروع به کار کرد و از مهمترین شعارهای آن فساد ستیزی و خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه مقابله با فساد مطالبه مردم همه شهرها و استان ها است افزود: مقابله با فساد خصوصاً فسادهایی که از گذشته بر جای مانده به عنوان مطالبه مردم انزلی در دستور کار مسئولان این شهرستان قرار دارد.

پورخوش سعادت با بیان اینکه دولت سیزدهم مبارزه با فسادهای برجا مانده از گذشته و پیشگیری از بروز فساد در آینده را در دستور کار دارد، ادامه داد: با توجه به پیگیری های انجام شده در داخل و بیرون از بدنه دولت در صورت نتیجه گرفتن از این پرونده ها کام مردم هم شیرین می شود.

فرماندار انزلی به کمبود اعتبارات و سختی به ثمر نشستن بسیاری از کارها اشاره و تاکید کرد: با توجه به اینکه در دولت سیزدهم انتظارات مردم از دولت گذشته بیشتر است مسئولان باید با تلاش مضاعف، عملکرد خود را متناسب با شعار دولت یعنی خدمت صادقانه به مردم و مبارزه با فساد داشته باشند.

پورخوش سعادت با بیان اینکه با وجود تغییر سیاست های دولت ها برخی مدیران تغییر نمی کنند، گفت: باید تغییر سیاست دولت برای مردم به گونه ای باشد که طعم شیرین دولت جدید با شعارهای آن باید در ذائقه مردم بنشیند.

وی ادامه داد: در شهرستان انزلی با وجود کمبود اعتبارات پروژه های مختلفی را در سال گذشته در بخش های بندری، منطقه آزاد، آب و برق و زیرساخت های مخابرات به بهره برداری رساندیم و با توجه به نبود اعتبارات کافی باید به گونه ای عمل شود که فضای خدمت رسانی برای مردم دلنشین تر باشد.

گفتنی است، صبح چهارشنبه فرماندار انزلی به همراه مسئولان ارشد شهرستان با حضور بر مزار شهدای گمنام انزلی یاد و خاطره شهدای دولت را گرامی داشته و به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان