دولت سیزدهم کارنامه قابل قبولی دارد

۱۴۰۱/۰۶/۰۳ ۲۱:۲۷ چاپ کد خبر: 177097
رشت- دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور با تاکید بر اینکه باید از دولت حمایت شود، گفت: عملکرد دولت سیزدهم تا به امروز قابل قبول بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا باهنر عصر پنجشنبه در پنجمین دوره انتخابات شورای استانی جامعه اسلامی مهندسین گیلان اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسین بیش از ۳۵ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و با گروه ها و صنف های مختلفی همکاری کرده است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور با بیان اینکه نباید سیاستمداران گذشته را فراموش کرد زیرا آنها نیز در توان خود خدماتی ارائه کرده اند، گفت: هر دولتی همان طوری که نقاط قوت داشته در کنار آن نیز دارای نقاط ضعف فراوانی نیز بوده است.

وی با تاکید بر اینکه جامعه مهندسین تلاش می کند تا از نخبگان در شورای خود استفاده کند، تصریح کرد: مجمع جامعه مهندسین یکی از صنف های سیاسی و تخصصی که از سابقه زیادی برخوردار است.

باهنر به استقرار یک ساله دولت رئیسی و عملکرد قابل قبول آنها اشاره کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس، هشت سال سازندگی را نیز با خود به همراه داشت و با توجه به اینکه کشور بسیار گران اداره می شود اما در یک سری از شاخص ها از سایر کشورهای آسیایی بالاتر هستیم.

باهنر با بیان اینکه ما سعی کرده ایم که یک مجموعه نخبه گرا باشیم و در این تشکل به عنوان اتاق فکر به پیشرفت این روند کمک کنیم افزود: باید از این دولت حمایت کنیم و نقد و راهنمایی هم انجام دهیم و در دل مردم امید ایجاد کنیم، اگر این کشور شروع به حرکت سریع کند می توانیم به قله هایی برسیم که بسیار رفیع است.

فعالیت جامعه اسلامی مهندسین گیلان در ۵۶ شهر

نماینده رشت و خمام در مجلس در پنجمین مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین گیلان با اشاره به فعالیت دو دهه ای این تشکل اظهار کرد: در همه ۵۶ شهر کوچک و بزرگ استان گیلان این تشکل فعال است.

جبار کوچکی نژاد گسترش تشیکلات شورای مرکزی استان کار سختی بود اما با همکاری همه صورت گرفت، افزود: جلسات فصلی در همه شهرها برگزار و از شخصیت های کشوری بهره گیری می شود.

نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه جامعه اسلامی مهندسی توانسته در مجامع مختلف سیاسی و تخصصی جایگاهی پیدا کند، گفت: تشکیلات جامعه اسلامی مهندسی گیلان از امکانات و ظرفیت های بسیاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از اعضای مؤثر ۵۶ شهر هستند، گفت: در این انتخابات از ۲۸ کاندید ۱۵ نفر انتخاب ۴ نفر هم بازرس انتخاب می شوند، ادامه داد: میانگین سنی ۴۳ سال بوده و به دنبال جوان گرای بوده ایم و ۱۹ درصد مدرک دکتری و ۵۶ درصد نیز ارشد دارند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان