آستارا- ۱۱ طرح عمرانی و تولیدی در دومین روز از هفته دولت در آستارا افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر پنج شنبه همزمان با دومین روز از هفته دولت ۱۱ طرح عمرانی و تولیدی در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

تعمیرات پل شاغوله دهستان حیران،، روکش آسفالت روستاهای سیج و دگیرمانکشی، آسفالت راه روستایی خان حیاطی، نظرمحله و آسفالت محدوده تعریضی راه روستایی چلوند پروژه های حوزه اداره راهدای و حمل و نقل جاده ای بودند که به طور همزمان به بهره برداری رسیدند.

اعتبار هزینه شده برای ۴ پروژه روکش آسفالت، تعریض راه های روستایی و احداث پل در مجموع ۵۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

همچنین یک واحد تولیدی پرورش گاو شیری در بخش لوندویل مورد بهره برداری قرار گرفت که با حمایت اداره بهزیستی آستارا راه اندازی شده و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای آغاز به کار آن اعطا گردیده است.

پروژه های دیگری که در دومین روز از هفته دولت در آستارا به بهره برداری رسیدند شامل احداث پل در منطقه آبگرم روستای کوته کومه، اجرای کانال و آبروهای بتنی و لوله گذاری حاشیه خیابان ملت روستای کانرود، اجرای کانال هدایت آب های سطحی خیابان شهید جعفرزاده و خیابان ساحل روستای سیبلی و اجرای کانال بتنی حاشیه جاده اصلی روستای قنبرمحله بود که در حوزه بخش لوندویل این شهرستان به بهره برداری رسیدند.

برای اجرای طرح های مذکور که به همت بخشداری لوندویل و دهیاری های این بخش اجرا شده در مجموع ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان