معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خبر داد

پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی به زودی ابلاغ می شود

۱۴۰۱/۰۶/۰۴ ۰۰:۴۱ چاپ کد خبر: 177104

محمدرضا شاملو امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه روستاهای گیلان به ویژه لنگرود دارای ظرفیت های گردشگری بسیار خوبی است، اظهار کرد: روستاهای استان گیلان به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و سرسبزی بسیار زیاد دارای بهترین شرایط برای جذب گردشگر و توریست هستند. 

وی با اشاره به اهمیت توجه به مسئله گردشگری روستایی در راستای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در گیلان گفت: مسئله اشتغال و گردشگری روستایی یکی از اولویت های دولت است که باید با کمک استانداران و فرمانداران در هر شهرستان ۲ روستای شاخص گردشگری مشخص شود. 

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم اهتمام مسوولان به اجرای پروژه های گردشگری در روستاهای گیلان بیان کرد: باید از طریق اعتبارات ملی و استانی به احداث و تکمیل پروژه های عمرانی در روستاهای گیلان که به صورت پایلوت انتخاب می شوند توجه کرد. 

شاملو با بیان اینکه در شهرستان لنگرود سه تا چهار روستا دارای شرایط مناسبی به عنوان روستاهای گردشگری هستند، افزود: در این سه روستا کارهای مطالعاتی انجام شده و به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این روستاها خواهیم بود. 

وی از تکمیل پروژه های نیمه تمام در روستاهای گیلان خبر داد و گفت: این پروژه ها از طریق اعتبارات ملی و استانی و بعضا دهیاری ها تکمیل و برای استفاده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم در روستاها برای ساخت مسکن ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت می کردند، تصریح کرد: طی برنامه ریزی ها و صحبت هایی که در دولت و مجلس انجام شده مبلغ تسهیلات مسکن دو برابر شده و تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و به زودی ابلاغ خواهد شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان