آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه این شهرستان گفت: پروژه های راکد و نیمه تمام احیا و بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه آستارا که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت بیان کرد: مبنای ارزش ها و تصمیم گیری های انقلاب اسلامی معنوی و تصمیمات دنیای استکبار دنیایی است.

فرماندار آستارا با اشاره به عناد و دشمنی استکبار با ملت ایران اسلامی اظهار کرد: امروز پس از چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی مدعی اقتدار و پیشرفت های چشمگیر در بسیاری از حوزه ها هستیم.

وی با اشاره به لزوم تحقق و صدور شعارهای انقلاب اسلامی در سراسر جهان تصریح کرد: ملت ایران همواره در تاریخ انقلاب اسلامی با استقامت و آزادگی در مقابل دشمن ایستاده و اتحاد، خود محوری، استقلال از درون و کمک به مردم توسط مردم کلید واژه امروز جمهوری اسلامی ایران برای پیروزی در مقابل دشمن است.

رضایی پور با اشاره به گذشت یک سال از حضور دولت سیزدهم گفت: امروز با پیگیری، همراهی و هم گامی ها بسیاری از پروژه های راکد و نیمه تمام در حال بهره برداری بوده و یک حرکت قابل لمس را در حوزه های زیرساختی در آستارا شاهد هستیم.

فرماندار آستارا اظهار کرد: مدیران جهادی روز را از شب جدا نکرده و در تمام ساعات شبانه روز برای رفع مشکلات مردم تلاش جهادی می کنند، امروز تنها در حوزه آب و فاضلاب شهرستان در دو مرحله بیش از ۲۱۷ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده و این جز با همت مدیران جهادی و پیگیری و توجه دولت کار و کرامت نیست.

رضایی پور با اشاره به بهره برداری از ۶۰ پروژه با اعتبار بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان در هفته دولت امسال در آستارا تصریح کرد: با همت و همدلی همه دوران طلایی این شهرستان در حال آغاز و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب آستارا شریان حیاتی نظام در حوزه صادرات بوده و قطعاً روزهای خوش برای این نقطه استراتژیک از کشور پیش رو است.

وی بیان کرد: در حوزه گازرسانی شاخص این حوزه را به ۹۶.۳ در شهرستان رساندیم و در هفته دولت امسال ۴ روستای صعب العبور این شهرستان در دهستان حیران آستارا از نعمت گاز برخوردار می شوند.

میز خدمت جهادی مدیران دستگاه های اجرایی به همت فرمانداری آستارا و بسیج حوزه کارمندی این شهرستان با حضور فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی در جهت بررسی و حل مشکلات مردم در سومین روز از هفته دولت در مکان مصلی برگزار شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان