به گفته امام جمعه رشت، بازار و نانوائی ها، نیازمند نظارت بیشتر مسؤولین ذیربط است چرا که نان برای مردم حیاتی است و نباید مشکلی در این حوزه وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت یادونام شهدای هفته دولت و تبریک به مناسبت روز کارمند اظهار کرد: مدیران در تراز انقلاب باید ولایت مدار، انقلابی و دلداده ارزش های اسلامی و با تجربه باشند و به مردم و ارباب رجوع تکریم کند.

وی با بیان اینکه طمع در مسؤولیت خطرناک بوده و در اجرای پروژه ها باید عاقبت اندیش بوده تا به نحواحسن اجرایی شود، گفت: انتظار داریم تا مسؤولان در مسؤولیت ها از شهید رجایی و باهنر الگو بگیرند و خود را خادم مردم بدانند و در انجام مسؤولیت کوتاهی نکنند. 

امام جمعه رشت با اشاره به سفر اردوغان به ایران و دیدار با رهبر انقلاب بیان کرد: رهبری در این سفر به امنیت مرزهای عراق، سوریه و ترکیه تاکید داشتند و مسئله حمایت از مسلمانان و امنیت مرزهای عراق، سوریه و ترکیه را به اردوغان متذکر شدند. 

خطیب جمعه رشت با اشاره به حمله سازمان اطلاعاتی آمریکا به خانه ترامپ که طرفداران وی در دفاع از اظهارات او داشتند، گفت: پلیس آمریکا هشدار داده که این کشور احتمال دارد دچار جنگ های سخت شود. 

فلاحتی با بیان اینکه آمریکا برای استمرار زیربناهای اقتصادی خود در تلاش بوده و جنگ اوکراین را راه انداخته تا برخی از مشکلات خود را کاهش دهند، تصریح کرد: احتمال بحران های سخت داخلی در آمریکا بعید نیست، سردمداران آمریکا هرجا پا گذاشتند جز جنایت از خود چیزی بر جای نگذاشته و امروز سردمداران آمریکا منفور همه ملت های جهان شدند. 

وی با اشاره به برداشت محصولات کشاورزی و تولیدات خوب برنج با توجه به وجود مشکلات کم آبی افزود: با وجود این مشکلات به همه کشاورزان می گوییم که نماز شکر بخوانید چرا که با وجود کمبود آب شاهد این نعمت بودیم. 

امام جمعه رشت با بیان اینکه هزینه های کشاورزی بالاست و هزینه سم و کود، هزینه های سنگینی را بر دوش کشاورزان می گذارد، گفت: کشاورزی هزینه های زیادی را بر دوش کشاورز می گذارد که لازم است تا مسؤولین امر در این خصوص به کشاورزان کمک کنند. 

امام جمعه رشت به مسئله نان نیز اشاره کرد که نیازمند نظارت بیشتر مسؤولین ذیربط است و بیان کرد: نان برای مردم حیاتی است و نباید مشکلی در این حوزه وجود داشته باشد، متذکر می شویم که در برخی جاها کیفیت نان در تراز این مردم نیست که باید برطرف شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان