رشت- دستیار رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش مهم رسانه در مطالبه گری گفت: خبرنگاران مراقب باشند مطالبه گری آنها آب در آسیاب دشمن نریزد.

به گزارش خبرنگار مهر سردار منصور زمانی در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و خبرنگاران که به همت بسیج رسانه استان گیلان در سالن جلسات بسیج اقشار رشت برگزار شد، اظهار کرد: باورمندم که اصحاب رسانه و خبرنگاران پرچمداران واقعی صیانت از انقلاب و نظام هستند.

وی با استناد کلام گوهربار قرآن، قلم را امانتی مقدس و ارزشمند برشمرد و افزود: دایره رسانه بسیار گستره و وسیع است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

دستیار رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حساسیت های موجود در کار رسانه و خبر تصریح کرد: تک تک کلمات و جملات بار رسانه ای دارد باید دقت کنیم تا در کار خبر و رسانه سوژه به دشمن ندهیم.

سردار زمانی با بیان اینکه بیشترین جبهه رسانه ای دشمن علیه نظام اسلامی است، گفت: امپراطور رسانه ای جهان برای نابودی نظام اسلامی به خط شده اند و در این راستا کار رسانه های متعهد و انقلابی داخلی بسیار سخت و حساس شده است.

وی با اشاره به تکالیف سنگین رسانه ها و خبرنگاران افزود: در کنار امیدآفرینی و نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی باید ناکارآمدی ها را هم منعکس کرد.

تغییر ذائقه مخاطب در فضای مجازی

دستیار رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سختی ها و دشواری های کار رسانه بیان کرد: کار خبرنگاری و رسانه هیچ وقت تعطیلی ندارد و خبرنگاران همیشه آماده به رزم هستند و همین نکته کار این قشر را سخت کرده است.

سردار زمانی با اشاره به نقش مطالبه گری رسانه ها و خبرنگاران تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه به گونه ای مطالبه گری کنید که آب در آسیاب دشمن ریخته نشود.

وی با اشاره به ذائقه متفاوت و سخت مخاطب در فضای مجازی و رسانه افزود: جامعه امروز دیگر حوصله خواندن متن را ندارد و تیتر خوان شده و همین موضوع کار رسانه را چند برابر سخت کرده است.

دستیار رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر خویشتن داری و رعایت امانت داری در بین رسانه و خبرنگاران بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در بخش نقد و مطالبه گری دنبال تخریب افراد و سازمان نباشند.

سردار زمانی با تاکید بر تقویت پیام رسان های داخلی تصریح کرد: متولیان امر به این باور برسند که با پیام رسان های داخلی هم می توان فعالیت گسترده رسانه ای صورت داد.

وی با انتقاد از عدم دغدغه مندی برخی مسئولان کشور در حوزه رسانه، افزود: خبرنگاران خط مقدم نیروهای مسلح هستند و می توانند به لحاظ تولید قدرت، به جهانیان بشناسانند.

عضویت ۸۵ درصدی خبرنگاران در سازمان بسیج رسانه گیلان

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در این نشست در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: ایجاد جبهه واحد رسانه در تراز انقلاب یکی از اولویت های سازمان بسیج رسانه در گیلان است.

مهدی پارسا با اشاره به عضویت ۸۵ درصدی اصحاب رسانه و خبرنگاران در سازمان بسیج رسانه گیلان بیان کرد: بسیج رسانه گیلان تلاش کرده وحدت مثال زدنی بین خبرنگاران و اصحاب رسانه ایجاد کند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در گیلان افزود: جشنواره رسانه ای ابوذر فرصت مغتنمی برای شکوفایی رسانه و تبلور محتوایی در حوزه رسانه است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان