دستیار رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به هجمه کم سابقه دشمن علیه ملت ایران در حوزه رسانه گفت: امپراطور رسانه ای دشمن با هجمه های خود علیه جمهوری اسلامی کار رسانه های انقلابی را به مراتب ...

به گزارش خبرگزاری فارس از  رشت، سردار منصور زمانی دستیار رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سازمان بسیج اقشار سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رسانه مهمترین عنصر در جامعه است، اظهار کرد: دایره رسانه خیلی فراتر از مدل کاری موجود است که باید به آن توجه شود کمااینکه اصحاب رسانه یکی از فرهیختگان جامعه هستند.

وی با اشاره به هجمه کم سابقه دشمن علیه ملت ایران در حوزه رسانه گفت: امروزه در جامعه ای زندگی می کنیم که شاهد بیشترین هجمه رسانه ای دشمن علیه جمهوری اسلامی هستیم. 

دستیار رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر لزوم توجه به نقش بسیج رسانه در مقابله با غول های رسانه ای دشمن افزود: امپراطور رسانه ای دشمن با هجمه های خود علیه جمهوری اسلامی، کار رسانه های انقلابی را به مراتب سخت تر کرده، لذا بسیج رسانه می تواند با ساماندهی رسانه های جریان انقلاب به خنثی سازی توطئه دشمن کمک کند.

زمانی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید به وظیفه خود در خصوص جهاد تبیین به درستی عمل کند، ادامه داد: امروز جامعه در پمپاژهای خبری بی سابقه دشمن تحت تاثیر قرار گرفته و اصحاب رسانه باید در انتخاب نوع تیتر و لید خبر با دقت عمل کنند.

وی یکی از اهداف انتشار خبر را احصا و حل مشکلات عمده در کشور و استان ها دانست و بیان کرد: اصحاب رسانه در استان گیلان با ساماندهی مناسب توسط سازمان بسیج رسانه گیلان به خوبی توانستند مشکلات استان را احصاء و برای کمک به حل آن اقدام کنند. 

اصحاب رسانه رزمندگان خط مقدم جهاد تبیین هستند 

سرهنگ مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه باید از ظرفیت خبرنگاران در شهرستان ها استفاده شود، اظهار کرد: استان گیلان در عرصه رسانه، دارای ظرفیت نخبگانی بسیار خوبی در تمام شهرستان ها است که باید از آن به بهترین نحو استفاده شود. 

وی با اشاره به برگزاری نشست های هم اندیشی اصحاب رسانه در استان گیلان در غالب هیأت های اندیشه ورز گفت: جنگ امروز جنگ روایت ها است و رهبر انقلاب هم به این مهم تأکید ویژه داشتند لذا در این خصوص جلسات هم اندیشی با ۲ رویکرد حل مشکلات استان و تشکیل جبهه رسانه انقلاب برگزار می شود. 

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به هجمه های دشمن به منظور نفوذ به کشور با ایجاد شبهه های فراوان بیان کرد: دشمن با هجمه رسانه ای لحظه ای بی کار ننشسته ولی اصحاب رسانه در استان گیلان با دستان خالی در برابر جنگ رسانه ای استکبار ایستادگی کردند. 

پارسا را خط مقدم مبارزه با جنگ روایت ها معرفی کرد و افزود: خبرنگاران گیلانی با دستان خالی به جنگ دشمن رفتند ولی لحظه ای قلم خود را زمین نگذاشتند. 

به گفته وی، ۸۵ درصد خبرنگاران گیلانی ذیل سازمان بسیج رسانه بوده و با مسؤولان استانی تعامل بسیار خوبی دارند. 

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه استان گیلان بازوی رسانه ای کشور است، تصریح کرد: در استان گیلان ۴۴۴ رسانه، ۱۴ دفتر خبرگزاری مشغول به فعالیت هستند که نشان دهنده اهمیت رسانه در استان گیلان است که در جشنواره رسانه ای ابوذر بیشترین مشارکت را دارند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/س

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان