مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از تخصیص ۱۹۶ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های تعاونی استان در سال جاری خبرداد و کفت: این تسهیلات از محل تبصره (۱۶) قانون بودجه برای تعاونی های استان با پیشنهاد ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان امروز همزمان با هفته دولت با حضور در شرکت فولاد گیلان با مدیر این مجموعه دیدار و گفت وگو کرد. 

سیاوش آقاجانی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم، حمایت از تولید داخل، عزم جدی استاندار و معاون اقتصادی استان بوده که می توان با مطرح کردن موانع و مشکلات موجود در شرکت فولاد در گروه رفع موانع تولید استان و ارجاع آن به کارگروه کشوری، شاهد رفع موانع و مشکلات باشیم. 

وی با ابراز رضایت از همکاری شرکت فولاد با اداره کل در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی گفت: برگزاری جشنواره ورزشی با همکاری هیات ورزش کارگری برای ایجاد نشاط در کارگران در روز دوشنبه هفته جاری برگزار می شود. 

 

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، در هفته تعاون سال امسال، ۴۸ طرح تعاونی با سرمایه گذاری یک هزار و ۱۲۲ میلیارد ریال افتتاح می شود که اشتغالزایی این طرح ها را ۵۴۶ نفر و تعداد اعضای این تعاونی ها را سه هزار و ۱۸۹ نفر اعلام کرد که این طرح های تعاونی در زمینه های صنعتی، خدماتی، کشاورزی، مسکن و گردشگری فعالیت می کنند. 

آقاجانی از تخصیص ۱۹۶ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های تعاونی استان در سال جاری خبرداد و تصریح کرد: این تسهیلات از محل تبصره (۱۶) قانون بودجه برای تعاونی های استان با پیشنهاد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و موافقت استاندار در نظر گرفته شده و به منظور توانمندسازی و تأمین منابع مالی مورد نیاز تعاونی ها در زمینه های صنعتی، کشاورزی و خدماتی و در ۲ بخش سرمایه گذاری ثابت و در گردش پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه از محل تفاهمنامه سه جانبه بانک توسعه تعاون وصندوق ضمانت سرمایه گذاری و تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه نیز تسهیلات مناسبی برای شرکت های تعاونی در نظر گرفته است، گفت: مدیران تعاونی ها می توانند جهت اخذ تسهیلات اعم از ثابت و سرمایه در گردش، درخواست های خود را به ادارات شهرستان ها تحویل دهند و تسهیلات تخصیصی سال جاری، از افزایش قابل ملاحظه ای در مقایسه با سنوات گذشته برخوردار است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان