عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه یکی از شاخص های دولت انقلابی فعلی حرکت به سمت مردم است، گفت: کار میدانی مستلزم حضور میدانی است و در این حضورها است که در مردم امید و انگیزه ایجاد می شود.

مهرداد گودرزوند چگینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک هفته دولت و با اذعان به این نکته که دولت طی یک سال گذشته حرکت خوبی را آغاز کرده و سفرهای میدانی رئیس جمهور در جهت شناسایی، پیگیری و نظارت بر موضوعاتی بوده که در قانون بودجه آمده، اظهار کرد: خوشبختانه دولت دور نخست سفرهای استانی را به اتمام رساند و بسیار مهم است که در سال دوم به وعده های داده شده جامه عمل بپوشاند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه های دولت انقلابی فعلی، حرکت به سمت مردم است، افزود: کار میدانی مستلزم حضور میدانی است و در این حضورها است که در مردم امید و انگیزه ایجاد می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به حُسن توجه دولت در سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: ارتباط دولت با همسایگان در جهت مراودات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بوده که خود نشان دهنده حرکت خوب است و می تواند مجموعه دولت را به حرکت وادارد.

دولت تورم را کنترل و بر اقتصاد نظارت داشته باشد

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت کنترل و مهار قیمت ها بیان کرد: دولت باید در جهت یک نقطه ای حرکت کند تا بتواند در ۶ ماه باقی مانده سال، قیمت ها و تورم را کنترل و بر اقتصاد نظارت داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اینکه صحبت کردن با واقعیت و مبتنی بر حقیقت با مردم از شاخصه های انقلاب است، تصریح کرد: مردم از دولت انتظار دارند و بر این باورند که دولت بتواند سیاست مشخصی را به کار بگیرد تا نتیجه آن را در بهبود شاخص های زندگی ملاحظه کنند.

به گفته گودرزوند چگینی، دولت باید بتواند مشکلات را در یک دوره مشخص از طریق راه حل هایی که متصور هست، حل کند.

دولت با بهره گیری از ظرفیت ها در جهت موفقیت ها گام بردارد

وی با تصریح بر اینکه دولت انقلابی باید بتواند استقلال کشور و کارآمدی را در کشور ایجاد کند، گفت: یکی از اقدامات این است که دولت بتواند با بهره گیری از امکانات و زیرساخت های موجود در جهت موفقیت ها گام بردارد و بتواند از ظرفیت های موجود در رشد کشور بهره بگیرد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران کشوری است که در همه بخش ها دارای ظرفیت است، افزود: دولت می تواند با استفاده از این ظرفیت ها موفقیت های چشمگیری را به دست آورد.

چگینی با تأکید بر اینکه بهره گیری از منابع انسانی می تواند در بسیاری از بخش ها مثمر ثمر واقع شود، بیان کرد: منابع زیرزمینی، معدنی و منابع انسانی بسیار خوبی در کشور وجود دارد که باید از آن ها بهره گرفته شود.

موفقیت گیلان در کرونا یکی از کارهای جهادی دولت

عضو مجمع نمایندگان گیلان همچنین به کار جهادی مورد اشاره رئیس جمهوری در مدیریت بیماری کرونای گیلان ازجمله واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: در بخش واکسیناسیون کار ارزشمند و جهادی رقم خود که نمونه ای ازاین دست کارهای جهادی می تواند برای دیگر بخش های استان ما الگو باشد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات نظام سلامت گیلان در بحران کرونا تصریح کرد: این کار نمونه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان که با استفاده از نیروهای جهادی در کمک پرستاران و کادر درمان صورت گرفت بسیار مؤثر بود و ما از کادر بهداشت و درمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشکر می کنیم که با همکاری بسیج، سپاه و سایر نیروهای جهادی توانستند توفیقاتی را کسب کنند و نمونه بارزی از کار انقلابی در استان باشند.

وی با بیان اینکه معتقدم دولت در بخش های مختلف ریل گذاری های خوبی کرده و حمایت های همه بخش های جامعه می تواند آثار و نتایج خوبی را در معیشت مردم در بخش های درآمدی و اقتصادی و اجتماعی باشد، تصریح کرد: ما یک مسیر خوبی را در توزیع عادلانه امکانات و منابع داشته ایم و امیدواریم در ادامه نیز دولت بتواند به بخش های کم درامد کمک کند در سال های دوم نتیجه اقدامات مؤثرتر باشد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان