رشت-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه در رشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر یکشنبه در گفتگو با رسانه اظهار کرد: حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست وزیری و به شهادت رسیدن مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر ثلمه ای سهمگین و جبران ناپذیر بود.

وی افزود: این حادثه تروریستی که از یک سو دل امام و امت را غمگین و عزادار کرد و از سوی دیگر تیر خلاصی بر قلب ظلمانی و پیکره ناپاک منافقین دست پرورده و مزدور شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اضافه کرد: جنایت هشتم شهریور گواهی مستدل و سندی متقن بر مظلومیت جمهوری اسلامی ایران در برابر تروریسم بین الملل به سرکردگی آمریکا و اسرائیل است که سبب رسوایی دشمنان انقلاب اسلامی و موجب اتحاد و انسجام هرچه بیشتر ملت ایران شد.

وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه و الگوی شایسته ای برای دولت مردان خدوم نظام اسلامی هستند تا با تشکیل دولت مکتبی و انقلابی، تمام توان خویش را وقف خدمت به آحاد جامعه و رفع استضعاف و محرومیت در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب باشد.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به برنامه ریزی برای گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در استان گیلان گفت: مراسم استانی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی (رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا) ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه هشتم شهریور در مصلی امام خمینی (ره) شهر رشت برگزار می شود.

وی ادامه داد: گرامیداشت و یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور در سراسر استان گیلان برگزار می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان