رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه این مجموعه کاری به مسائل سیاسی ندارد، گفت: تحلیل های خوب رسانه ای می تواند به ارتقای سطح کیف آموزش و پرورش کمک کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه آموزش و پرورش برای انجام مأموریت های خود نیازمند فضایی آرام و به دور از هرگونه تنش است، اظهار کرد: افت و خیزی که در فضایی مثل سیاست وجود دارد در آموزش و پرورش ضرورت نداشته و دانش آموزان باید در فضایی آرام رشد و تعلیم یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه این مجموعه کاری به مسائل سیاسی ندارد، افزود: مسائل مربوط به آموزش و پرورش هیچ ربطی به سیاست ندارد و از رسانه ها درخواست داریم مطالبه گری با هدف ارتقای این مجموعه را در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: دستاوردهای حوزه آموزش و پرورش به دور از هر گونه اغراقی به جامعه معرفی شود تا شأن و رتبه استان حفظ شود.

فائزی تصریح کرد: تحلیل های خوب رسانه ای می تواند به ارتقای سطح کیف آموزش و پرورش کمک کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان شجره طیبه ای بود که نیروی انسانی مورد نیاز کشور را تا سال ها تأمین کرد، گفت: این دانشگاه پس از دوره ای رکود، امروز در دوران شکوفایی خود قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه برای افزایش گنجایش پردیس امام علی، مجتمع آیت الله بهجت فومن را در اختیار این مجموعه قرار دادیم، افزود: مجتمع دکتر محفوظی نیز در اختیار پردیس بنت الهدی قرار گرفته است.

وی با اشاره به عدم تعیین تکلیف تعداد زیادی از معلمان نهضت سوادآموزی بیان کرد: نیاز کلاس ها توسط سیستم سنجیده می شود و امیدواریم بتوانیم بخش زیادی از معلمان خانم که سال گذشته به مناطق دوری مانند عمارلو رفت و آمد داشتند را امسال ساماندهی و وضعیتشان را بهبود بخشیم.

فائزی با بیان اینکه آماده کردن فضای آموزشی مدارس از جمله نگرانی های این مجموعه برای آغاز سال تحصیلی جدید است بیان کرد: امکانات مدارس همانند گذشته است و بعد از کرونا تغییری نکرده لذا برای ارتقای وضعیت فعلی، تحت پوشش فعالیت هایی در راستای تأمین تجهیزات انجام می دهیم تا شرایط خوبی برای دانش آموزان مهیا کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان