رشت- نماینده رودسر و املش در مجلس گفت: با وجود گذشت شش ماه از شروع سال جدید هنوز هیچ اعتباری در حوزه عمرانی تزریق نشده و کارها با اعتبارات سال گذشته انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صفری شامگاه شنبه گفتگویی با اشاره به شرایط مالی سخت دولت گفت: در حالی وارد ششمین ماه سال ۱۴۰۱ شده ایم که هنوز هیچ اعتباری در حوزه عمرانی در سطح کشور تزریق نشده و همه کارها با پول های سال ۱۴۰۰ انجام می شود.

وی افزود: کلیت نظام به این نتیجه رسیده که برجام باید به سرانجام برسد ما در این مدت منتظر بودیم که آمریکا بتواند خود را مدیریت کند اگرچه تندروهای آمریکا و اسرائیل فشارهایی وارد می کنند اما طبق آخرین اخبار دریافتی، قرار است برجام در سه مرحله پیگیری شود و این موضوع بخشی از مشکلات ما در حوزه های مختلف را برطرف می کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به وضعیت بد اینترنت و مخابرات عنوان کرد: سال گذشته ۶۰۰ کیلومتر سرقت کابل داشتیم که تاکنون فقط ۳۰۰ کیلومتر آن جبران شده است.

وی با بیان اینکه قیر ۲۰۰ هزار تومانی ۶ سال پیش هم اکنون تنی ۱۱ میلیون تومان شده است، افزود: در سال ۹۸ راهداری حتی یک پروژه آسفالت در شهرستان رودسر نداشت اما در سال ۱۴۰۰، ۱۰ پروژه راهداری و بیش از ۴۵ روستا آسفالت شده است.

حجت الاسلام صفری اضافه کرد: اقدامات انجام گرفته طی سال های اخیر نشان می دهد که در شرایط سخت نیز می توان کار کرد اگر اراده کار کردن وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه از آموزه های طب سنتی، اسلامی و حتی طب روز استفاده آن چنانی نمی کنیم، گفت: آسیب های ما در این حوزه رو به افزایش است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییرات مدیریتی در بیمارستان املش منجر به ورود تجهیزات و امکانات به این بیمارستان شد، ادامه داد: امروز توسعه این بیمارستان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ورود خیرین به حوزه بهداشت و درمان در شهرستان رودسر نمود آن چنانی ندارد و باید پررنگ تر شود، بیان کرد: در شرایطی که نیروهای شرکتی برخی سازمان های دولتی مانند آب و فاضلاب و راهداری ۴ ماه است که حقوق نگرفته اند افزایش تجهیزات و امکانات بیمارستان ها نیازمند تلاش بسیار زیاد است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان