عضو مجمع نمایندگان گیلان با انتقاد از وضعیت کندی اینترنت در کشور و استان گیلان گفت: در سال گذشته۶۰۰ کیلومتر سرقت کابل در کشور انجام شده و به رغم پیگیری های انجام گرفته تاکنون فقط ۳۰۰ کیلومتر آن جبران ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام محمد صفری نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هنوز در سال ۱۴۰۱ هیچ اعتباری در حوزه عمرانی در سطح کشور تزریق نشده است، اظهار کرد: شرایط مالی دولت بسیار سخت است و بر اساس آمار تاکنون تمام امور و پروژه های عمرانی با پول های سال ۱۴۰۰ انجام می شود. 

وی با انتقاد از وضعیت کندی اینترنت در کشور و استان گیلان گفت: در سال گذشته ۶۰۰ کیلومتر از کابل های مخابراتی در کشور سرقت شده و به رغم پیگیری های انجام گرفته تاکنون فقط ۳۰۰ کیلومتر آن جبران شده است. 

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به افزایش بی سابقه قیر در کشور بیان کرد: قیر ۲۰۰ هزار تومانی ۶ سال گذشته هم اکنون تنی ۱۱ میلیون تومان فروخته می شود که در نوع خود بی سابقه بوده و مشکلاتی را برای پروژه های آسفالت ایجاد کرده است. 

صفری با بیان اینکه اگر اراده کار کردن وجود داشته باشد در شرایط سخت نیز می توان کار کرد، افزود: در سال ۹۸، راهداری حتی یک پروژه آسفالت در شهرستان رودسر نداشت اما در سال گذشته، ۱۰ پروژه راهداری و بیش از ۴۵ روستا آسفالت شده است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/س

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان