آستارا - همزمان با هفته دولت از کارمندان و مدیران نمونه شهرستان آستارا تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار آستارا بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: تجلیل از کارمندان نمونه تقدیر از افرادی است که هدفشان رضایت خداوند و راه انداختن کار مردم است.

عنایت رضایی پور در خصوص شاخص های انتخاب مدیران نمونه گفت: تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به مردم، ارتباط با رسانه ها ملاک انتخاب مدیران و کارمندان نمونه بود.

فرماندار آستارا با اشاره به اهمیت خدمت رسانی صادقانه به مردم بیان کرد: با توجه به وجود ظرفیت های اقتصادی بسیاری در آستارا، تقویت زیرساخت ها توسط دولت و با همکاری مسئولان به طور جدی در دست پیگیری است.

رضایی پور تصریح کرد: دولت مردمی کار و خدمت جهادی و شبانه روزی به مردم را در کنار حفظ کرامت آنها در دستور کار خود دارد.

فرماندار آستارا اضافه کرد: افزایش ۵۰ درصدی بهره برداری از پروژه های هفته دولت در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته در این شهرستان بیانگر توجه ویژه و اهتمام دولتمردان در خدمت رسانی به مردم است.

خوشرویی و خوش رفتاری ویژگی های مهم برای کارمندان

در ادامه مراسم امام جمعه آستارا نیز با گرامیداشت هفته دولت هدف کارمندان را رضایت مردم و قرب الهی دانست و اظهار کرد: باید در این شهرستان به نقطه ای برسیم که مشکلی در آن وجود نداشته یا در کمترین زمان ممکن مشکلات رفع شود.

حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی افزود: خوشرویی و خوش رفتاری نیازی به بودجه دولتی و اعتبارات سالانه ندارد و اگر کارمندان این ۲ معیار را رعایت کنند بسیاری از نارضایتی ها و مشکلات مردم حل می شود.

وی ادامه داد: ارج نهادن به ارباب رجوع، خداترس بودن، احترام گذاشتن به همکاران خود، پرتلاش و پرانرژی بودن، داشتن تسلط کامل به کارهای تخصصی و غیر تخصصی خود و کارهایی از این دست از جمله ویژگی های یک کارمند نمونه است.

گفتنی است، در این مراسم از کارمندان و مدیران نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان آستارا تجلیل شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان