اعضای هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک در اولین نشست خود که به صورت رسمی برگزار شد، تعیین دبیرکل و رسیدگی به مشکلات انتخاباتی مربوط به برخی رشته ها را مورد تاکید قرار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت پس از برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک و تعیین اعضای جدید هیات اجرایی، افراد منتخب تشکیل جلسه دادند تا اولویت های خود را برای شروع به کار رسمی مشخص کنند.

این نشست امروز دوشنبه در محل کمیته ملی المپیک و به ریاست محمود خسروی وفا رئیس برگزار شد. به جز بهداد سلیمی که به عنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران رای مثبت مجمع را برای عضویت در هیات اجرایی گرفت، دیگر اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی در این نشست حضور داشتند.

در این نشست پیرامون مسائل مختلفی بحث و بررسی شد و از جملع تعیین دبیرکل؛ بر این اساس مقرر شد انتخاب دبیرکل به عنوان اولویت اصلی هیات اجرایی در دستور کار قرار بگیرد. در همین راستا در مورد ویژگی های موردنظر برای معرفی گزینه دبیرکلی هم بحث و بررسی شد.

طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک، دبیرکل با معرفی رئیس و تایید هیات اجرایی مشخص می شود. وی بدون حق رای در جلسات هیات اجرایی شرکت می کند.

در نشست امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک همچنین مقرر شد رسیدگی به مسائل مالی پیرامون فدراسیون ها و مشکلات انتخاباتی دو فدراسیون المپیکی ژیمناستیک و دوچرخه سواری هم به عنوان دیگر اولویت ها مورد پیگیری قرار بگیرد.

نشست امروز هیات اجرایی جدید کمیته ملی المپیک به صورت «غیررسمی» برگزار شد. اولین نشست «رسمی» اعضای جدید هفته آینده و پس از تاییدیه نتیجه انتخابات توسط کمیته بین المللی المپیک برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجاه و یکمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک روز یکشنبه (۶ شهریورماه) برگزار شد. در این مجمع محمود خسروی وفا پس از دو دور رای گیری به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک صاحب رای شد. مهین فرهادی زاد و غلامرضا نوروزی هم به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

همچنین مهرداد علی قارداشی، محمدرضا داورزنی، علیرضا سهرابیان، علیرضا پاکدل، غلامرضا شعبانی بهار، مهدی گودرزی و حمید عزیزی همراه با بهداد سلیمی هم به عنوان اعضای هیات اجرایی صاحب رای شدند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان