نماینده شورای المپیک آسیا با تاکید بر اینکه مجمع کمیته ملی المپیک دموکراتیک برگزار سد از رئیس منتخب برای حضور در نشست آتی این شورا دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک حیدر فرمان که به عنوان نماینده شورای المپیک آسیا حضور داشت، گفت: ابراز خوشحالی می کنم از اینکه در کنار شما در این روز تاریخی حضور داشتم.

وی ادامه داد: مایلم ریاست خسروی وفا در کمیته ملی المپیک و دیگر نفرات منتخب را تبریک بگویم.

حیدر فرمان تاکید کرد: خیلی خوشحالم که به عنوان نماینده شورای المپیک آسیا شاهد مجمع انتخاباتی روشن و دموکراتیک بودم، من شاهد برگزاری مجامعی در کشورهای مختلف بوده ام. معتقدم در زیر چتر هدایت خوب صالحی امیری که اعضا را گرد هم آورده است شاهد چنین نشستی بودیم.

وی تصریح کرد: در شرایطی که ایشان حضور داشتند شاهد پیشرفت جنبش المپیک در ایران بودیم، فقط به پیشرفت ورزشکاران محدود نشد بلکه در خصوص زیرساخت ها هم پیشرفت زیادی شاهد بودیم.

نماینده شورای المپیک آسیا تصریح کرد: مطمئنم که رئیس بعدی ادامه دهنده چنین دستاوردهایی است، همانطور که در جریانید رویدادهایی در پیش است مانند بازی های آسیایی و بازی های المپیک، اینها چالشی برای کمیته ملی المپیک ایران است و امیدوارم شاهد موفقیت کمیته باشیم.

وی خطاب به خسروی وفا ابراز امیدواری کرد که وی را در نشست شورای المپیک آسیا (کامبوج) و نشست انوک (سئول) ببیند.

حیدر فرمان تاکید کرد: تمایل دارم تشکر کنم از مهمان نواری شما و همچنین ار برگزاری مجمع دموکراتیک.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان