وزیر ورزش با تمجید از روند برگزاری انتخابات کمیته المپیک گفت:  رای مجمع قابل احترام است و این رای ها خدایی نکرده روی شایستگی افراد تاثیرگذار نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی در پایان مجمع کمیته ملی المپیک گفت: قبل از هر چیز از طرف جمع خدمت مهمانان عزیز عرض ارادت و خیر مقدم دارم. همکاری و تعامل حیدر فرمان و همکارانش با فدراسیون ها و کمیته ملی المپیک شفاف و ثابت شده است. تعاملات مطلوبی بین ایران و شورای المپیک آسیا بوده و بهتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه به آقای صالحی امیری خدا قوت می گویم، ادامه داد، حتما در جلسه روز شنبه ادای دین خواهد شد.

وزیر ورزش تاکید کرد: به هیات اجرایی و هیات رئیسه و دبیرکل کمیته ملی المپیک و دیگر همکاران کمیته ملی المپیک خسته نباشید می گویم. خدمت کاندیداها خسته نباشید می گویم که احساس وظیفه کردند که چوب امدادی را از نفرات قبل بگیرند.

سجادی با تاکید بر اینکه رقابت نزدیک بود که نشانه رشد است، تصریح کرد: رقابت شفاف بود. رقابت تنگاتنگی بود و خدا را شکر در ورزش ایران این رقابت های نزدیکی اتفاق افتاد. به علی نژاد، باقرزاده و دیگر کاندیدا خسته نباشید می گویم. علی نژاد در دوره معاونت قهرمانی سخت ترین و حساس ترین دوران را داشت و با شیوع کرونا، شرایط کار سخت تر شده بود و کار تیمی سنگین با محوریت معاونت قهرمانی رقم زدند. از مجید شایسته تشکر می کنم از همکاران خوب و ساعی ما است.

وی با اشاره به نتیجه انتخابات گفت: رای مجمع قابل احترام است و این رای ها خدایی نکرده روی شایستگی افراد تاثیرگذار نیست و ملاک قضاوت نیست. امیدوارم با خرد جمعی از عزیزانی که رای نیاوردند برای سایر حوزه های ورزش استفاده کنیم.

سجادی گفت: اعتقاد دارم در ورزش ایران کار برای انجام دادن زیاد است و اعتقاد دارم هیچ کسی جای فرد دیگری را تنگ نمی کند. کار روی زمین مانده زیاد داریم. صندوق حمایت قهرمانان، شرکت توسعه و فدراسیون ها انبوهی کار دارند. قرار نیست حتما پست ها اجرایی باشد و خدمات، می تواند فکری باشند. امیدوارم همواره این وفاق و همدلی ادامه داشته باشد و همدلی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بوده و انشالله بیشتر هم شود.

در پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک، وزیر ورزش با حضور در جمع خبرنگاران گفت: به برادرم صالحی امیری خسته نباشید می گویم و خدمت حاج محمود خسروی وفا هم تبریک می گویم.

وی ادامه داد: رقابت نزدیک و شفاف بود، به اعضای هیات رئیسه و هیات اجرائی قبل خدا قوت گفته و به نفرات منتخب و جدید هم تبریک گفته و برای شان آرزوی موفقیت دارم.

وزیر ورزش تاکید کرد: امیدوارم همانطور که در ٥ سال گذشته انسجام و وفاق و همدلی را شاهد بودیم بازهم شاهد ادامه آن باشیم به خصوص با روحیاتی که از خسروی وفا سراغ دارم؛ تو مدیر ورزشی با سابقه مشخص، کاملا ورزشی، سحر خیر و پیگیر است.

سجادی در پایان گفت: امیدوارم هماهنگی میان دو کمیته و وزارت ادامه داشته باشد، آرا نشان داد که هنوز اخلاق حاکم است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان