رییس جدید کمیته ملی المپیک با تاکید بر این که راه رئیس چهار سال گذشته این کمیته را ادامه خواهد داد گفت: اشکالاتی که در اساسنامه وجود دارد برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود خسروی وفا بعد از پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک که با انتخابش به عنوان رییس همراه بود، گفت: به همه شما تبریک می گویم. خوشحالم که رقابت نزدیک و صمیمانه داشتیم، انتخابات دموکراسی و فضای خوب انتخاباتی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: همان طور که دبیر گفت اعضای انتخاب شده نماینده همه فدراسیون ها هستند. از وزیر ورزش که سعه صدر به خرج داد تشکر می کنم، از هیات اجرایی که مورد هجمه قرار داشتند تشکر می کنم، این اتفاق اشکال اساسنامه بود که رفع می کنیم.

خسروی وفا با بیان اینکه من سعی می کنم مسیر آقای صالحی امیری را دنبال کنم چون از او درس های زیادی گرفتم، تصریح کرد: از او قول گرفتم در امور مختلف که می تواند ورزش را به مسیر خوب ببرد به ما کمک کند. از او در هیات اجرایی دعوت می کنم تا روزهایی که دستورالعمل حساس است کنار ما باشد.

رئیس جدید کمیته ملی المپیک یادآور شد: مجمع به من اعتماد کرد، سعی می کنم فضای آرامی را مدیریت کنیم. من هیچ تقابلی با هیچ فدراسیون و وزارت ورزش نخواهم داشت. سعی می کنم سیاست های صالحی امیری را ادامه دهم.

وی ادامه داد: از آقای ساعی و دبیر تشکر می کنم که امروز حضور داشتند چون برایم مهم بود. از آقای میراسماعیلی تشکر می کنم که به نفع من کنار رفت البته من راضی نبودم. خوشحالم که آقای حیدر فرمان در نشست بود و این دموکراسی را دید. تعداد بانوان در مجمع کم بود و امیدوارم که این ظرفیت در آینده بیشتر شود.

در پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا با حضور در جمع خبرنگاران گفت: تجربه ۴دهه من را می دانید، مدیریتم بر مبنای تعامل و هماهنگی با حاکمیت و نهادهای ورزشی بوده است.

وی ادامه داد: پیشنهاد ابتدایی برای ورود به انتخابات پیش از نوروز توسط سجادی به من ارائه شد و آقای صالحی هم نگرانی داشت که به من پیشنهاد داد. اینگونه شد که بار مسئولیت به دوش من و هیات اجرایی گذاشته شد.

خسروی وفا تصریح کرد: با سیاست های جدید اولین جلسه هیات اجرایی را صبح فردا خواهیم داشت. ارتقای کیفیت مسابقات، حضور باکیفیت در بازی های آسیایی و المپیک با سهمیه های مناسب از اهداف اصلی ماست و وفاق در این میان مهم ترین موضوع مورد تاکید است.

رئیس جدید کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: من این امر را در راستای ارتقای ظرفیت ورزش خواهم داشت. مسیر صالحی امیری در بحث فرهنگی، زیرساختی و ورزشی باید ادامه بدهیم اما صالحی نرفته و قول داده کنارمان باشد. او در تمام دستورجلسات مهم کنار ماست و به امید این هستیم که ما را تنها نگذارند.

خسروی وفا در پایان گفت: انتخابات کمیته برگزار شد و من کارم را در اینجا متمرکز می کنم. نایب رئیس پارالمپیک تمام مسوولیت ها را برعهدا می گیرد و در یک ساختمان هستیم که مشکلی پیش نمی آید.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان