آستارا- ۱۶ طرح عمرانی و عام المنفعه با اعتبار بیش از ۸۳۰ میلیارد ریال با حضور معاون استاندار گیلان در آستارا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در ششمین روز از هفته دولت ظهر دوشنبه با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و جمعی از مسئولین محلی ۱۶ پروژه عمرانی و عام المنفعه در آستارا به بهره برداری رسید.

بهسازی سالن ورود و خروج و محوطه پایانه مرزی و کریدورهای ورود و خروج و مرمت سالن مسافری با اعتبار ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

همچنین ۹ طرح عمرانی در حوزه آبرسانی شامل تکمیل رینگ آبرسانی، اجرای خط انتقالی خروج پساب تصفیه خانه فاضلاب آستارا، توسعه شبکه، اصلاح شبکه، نصب انشعابات حوزه شهر و روستا، راه اندازی خط تولید جدید تصفیه خانه بهارستان، تجهیز و راه اندازی چاه ملاهادی، تجهیز و راه اندازی چاه شهرک هجرت، تجهیز و راه اندازی چاه خانه های آسیاب در مجموع با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه هایی بود که در ششمین روز از هفته دولت در آستارا به بهره برداری رسید.

در ادامه آئین افتتاح پروژه های ششمین روز هفته دولت، ۴ پروژه گازرسانی با اعتبار ۷ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان، ۱ واحد سردخانه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان و مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی با اعتبار ۵ میلیارد تومان و با حضور معاون استاندار و مسئولین محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

گفتنی است، در ششمین روز از هفته دولت ۱۶ پروژه در آستارا به بهره برداری رسید که در مجموع ۸۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون تومان برای این پروژه ها هزینه شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان