رشت- ۱۴ طرح عمرانی و خدماتی و اشتغالزایی با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومانی افتتاح در بخش خشکبیجار رشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصبر یکشنبه ۱۴ طرح عمرانی و خدماتی و اشتغالزایی با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومانی افتتاح در بخش خشکبیجار رشت افتتاح شد.

افتتاح تجمیعی سه پروژه حوزه انرژی شامل نصب ترانس، کابل خودنگهدار و تاب آوری برای توسعه و تقویت شبکه برق بخش خشکبیجار که با هزینه ۷۰۷ میلیون تومانی یکی از طرح های افتتاحی در این روز بوده است.

بهره برداری از دو پروژه ترمیم و روکش آسفالت راه روستایی کوریجان به نوشر و فاز دوم محور امین آباد به خشکبیجار به طول ۵ کیلومتر و با بیش از ۴ میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان نیز در این روز انجام شد.

همچنین با حضور مسئولان دو پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای جورکویه و ماشل علم که به طول ۴/۵ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان نیز بهره برداری شد.

بهره برداری از ۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خشکبیجار با هزینه ۵۳۰ میلیون تومانی و همچنین کلنگ زنی آغاز عملیات احداث ساختمان کمیته امداد، آغاز ساخت ۱۱ واحد مسکونی مددجویان در حوزه روستایی و افتتاح چند طرح اشتغال زا از دیگر پروژه هایی بود که با حضور فرماندار شهرستان رشت و به صورت متمرکز در بخش خشکبیجار به اجرا در آمد.

بهره بردای از سه پروژه روکش آسفالت خیابان ها و معابر بافت شهری، جایگاه جمع آوری پسماند خشک با بیش از ۵ میلیارد تومان اعتیار نیز از دیگر برنامه بود.

دیدار با خانواده پاسدار شهید اسماعیل ماهرویان از آخرین برنامه های پنجمین روز هفته دولت در بخش خشکبیجار بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان