تجمع بانوان زینبی در رشت برگزار شد

۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۰۸:۰۹ چاپ کد خبر: 177314
رشت- تجمع بانوان زینبی در رشت با هدف عهد همگانی بانوان با حضرت زینب (س) در تداوم جهاد تبیین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه تجمع بانوان زینبی با هدف عهد همگانی بانوان با حضرت زینب (س) در تداوم جهاد تبیین با حضور گسترده بانوان مؤمن گیلانی برگزار شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان در این تجمع با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) نشان دادند زنان می توانند با حضور در همه عرصه ها از مدافعان اصلی ولایت فقیه باشند، اظهار کرد: حضرت زینب نقش مهمی در روشنگری بعد از قیام عاشورا داشت.

حجت الاسلام سعید مهدوی با بیان اینکه حضرت زینب (س) در ایثار، از خود گذشتگی، عفاف، ولایتمداری و استقامت بهترین الگو برای دختران و زنان جامعه اسلامی هستند، ادامه داد: تجمع بانوان زینبی برای آشنایی خواهران شرکت کننده با اندیشه های والای حضرت زینب (س) و همچنین نقش بانوان در جامعه اسلامی برگزار شده است.

وی گفت: تبیین و تبلیغ فرهنگ زینبی و تفکر بسیجی و همچنین انتقال ارزش های دینی و اعتقادی از اهداف برگزاری همایش بزرگ زینبیون است.

الگوبرداری از حضرت زینب زمینه خودسازی را فراهم می کند

هاجر تحریری نیک صفت از اساتید دانشگاه گفت: اگر می خواهیم در جهاد تبیین موفق باشیم باید با الگو گیری از حضرت زینب خود سازی کنیم.

وی افزود: ما باید سیر مطالعاتی اعتقادی داشته باشیم و با علم آگاهی بصیر باشیم تا توطئه دشمنان در ما تأثیر گذار نباشد.

این استاد دانشگاه گفت: امروز برخی با وارونه جلوه دادن قصد منحرف کردن افراد را دارند تا به اعتقادات دیگران خدشه وارد کنند که باید هوشیار باشیم و بصیر باشیم و موقعیت شناس باشیم تا مدیریت بحران کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان