رئیس دانشگاه پیام نور گیلان با تصریح بر اینکه باید به تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور توجه ویژه بشود، گفت: این مطالبه اعضای هیئت علمی و دانشجویان است و میطلبد دولت سیزدهم به این مهم توجه ویژه داشته ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهرداد توکلی راد عصر امروز در نشست مشترک رؤسای دانشگاه های استان با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن شورای دانشگاه گیلان با بیان اینکه این دانشگاه با مظلومیت ۱۰ ساله مواجه شده است، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور، توسعه اجتماعی و امنیت روانی را در جامعه فراهم کرده و آموزش در این دانشگاه به هیچ وجه با توجه به ساختار مجازی آموزش، هیچ وقت حتی در اوج شیوع بیماری کرونا تعطیل نشده است. 

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه پیام نور، دانشگاه درجه ۲ نیست، افزود: این دانشگاه در کنار اعضای هیئت علمی توانمند، دانشجویانی دارد که سهم قابل قبولی در آموزش تکمیلی دارند. 

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان با بیان بر اینکه باید به تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور توجه ویژه بشود، گفت: این مطالبه اعضای هیئت علمی و دانشجویان است و می طلبد دولت سیزدهم به این مهم توجه ویژه داشته باشد. 

توکلی راد با اذعان به این نکته که قشر قابل توجهی از دانشجویان پیام نور از قشر محروم و مستضعف جامعه هستند، بیان کرد: ما طبق اساسنامه درصد ناچیزی از هزینه آموزش را از دانشجویان دریافت می کنیم که نیازمند است آیین نامه های این حوزه اصلاح و بازنگری شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان