گاز به روستای کوهستانی گل تالش رسید

۱۴۰۱/۰۶/۰۷ ۲۱:۱۹ چاپ کد خبر: 177343
فرماندار تالش از افتتاح پروژه گازرسانی به روستای کوهستانی گل خطبه سرا با اعتباری بالغ ۸۵۰ میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، کیا عاشوری فرماندار تالش امروز در جریان بهره برداری از پروژه های بخش کرگانرود تالش با بیان اینکه توجه به نقاط محروم و کم برخوردار و توزیع عادلانه خدمات از اولوایت های دولت مردمی است، بر تخصیص یک سوم اعتبارات کل شهرستان به این بخش با هدف رفع محرومیت و نیازهای مردم این منطقه از جمله گازرسانی به روستای کوهستانی گل خطبه سرا تأکید کرد.

وی با اشاره به بهره برداری از ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ ۷۰ میلیارد تومان دربخش کرگانرود، پروژه پست ۲۰/۶۳ کیلوولت و برقراری اتصلات ۶۳ کیلو ولت لیسار را از جمله مهترین مطالبات مردم منطقه عنوان کرد که با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان در سفر روز گذشته استاندار گیلان به تالش تحقق یافت. 
 


فرماندار تالش با اشاره به بهره برداری از ۲ پروژه آسفالت محور روستای خطبه سرا، شامیلرزان و بهسازی آسفالت راه کوهستان مشایخ با هدف سهولت تردد روستاییان این منطقه، بهره برداری از پروژه ساخت ایستگاه تلویزیونی و نصب فرستنده دیجیتال داوان را از دیگر پروژه های این بخش عنوان کرد که در ششمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/س

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان