وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به پیشرفت نظام سلامت کشور در جهان گفت: مراجعه گردشگران خارجی به ایران برای درمان و تأسیس درمانگاه ها در کشورهای هم جوار، نشان از پیشرفت قابل توجه جمهوری اسلامی در ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز در آیین افتتاح ۲۷ پروژه سلامت محور گیلان، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: از تلاش پزشکان، پرستاران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان که جهادگونه در ایام کرونا در خدمت سلامت استان بودند، قدردانی می کنم. 

وی توفیق خدمت به خلق را ارزشمند عنوان کرد و افزود: بازگرداندن سلامت به بیماران و ایجاد نشاط و امید در خانواده آن ها، توفیق بزرگ الهی که نصیب تلاشگران عرصه سلامت شده است. 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مدیریت ساخت و تجهیز حجم عظیمی از پروژه های حوزه سلامت در استان را قابل تقدیر و ستایش دانست و گفت: به رغم وجود برخی کمبودها و معضلات در کشور و استان، خوشبختانه در سال های اخیر، اقدامات بسیار خوبی در حوزه سلامت استان انجام شده که قطعاً کار آسانی نبوده و نشان از مدیریت خوب مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی دارد. 

زلفی گل با اشاره به کسب رتبه های بالای کشور در جهان درزمینه پزشکی و درمانی بیان کرد: مراجعه گردشگران خارجی به ایران برای درمان و تأسیس درمانگاه ها در کشورهای هم جوار، نشان از پیشرفت قابل توجه جمهوری اسلامی در حوزه سلامت دارد. 

وی با بیان اینکه درخواست های رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به هیأت دولت منتقل خواهد شد، تصریح کرد: به نمایندگی از سوی رئیس دولت سیزدهم، از زحمات ریاست دانشگاه، هیأت رئیسه و همه کسانی که در تأمین سلامت مردم استان نقش دارند، تشکر کرده و مشکلات حوزه سلامت را برای تأمین اعتبار و مساعدت ویژه به هیأت دولت منتقل می کنم. 

نماینده عالی دولت همچنین دستیابی به اهداف بزرگ در استان گیلان در بخش های علمی، فناوری، پزشکی، اقتصادی و فرهنگی که شایسته مردم استان باشد را نیازمند شناسایی دقیق نیازمندی های مردم استان عنوان کرد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸س

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان