انزلی- بازی ملوان بندر انزلی و ذ.وب آهن اصفهان درحالی در نیمه دوم ادامه یافت که پنالتی داور برای تیم مهمان حواشی زیادی به دنبال داشت و پژمان نوری به دلیل اعتراض از کنار زمین اخراج شد.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها- رضا اکبری: تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ادامه بازی های لیگ برتر فوتبال و از هفته چهارم این رقابت ها از ساعت ۱۹ عصر سه شنبه در ورزشگاه تختی انزلی میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که مازیار زارع سرمربی ملوان بندر انزلی، ایمان صادقی، سعید کریمی، سجاد بازگیر، میلاد شعبانلو، مسعود زائر کاظمین، پدرام قاضی پور، مجید عبدی، میلاد جهانی، مصطفی نائیج پور، محمد صادق بارانی و مهران احمدی را به عنوان بازیکنان اصلی خود به زمین مسابقه فرستاد.

در سوی دیگر میدان نیز مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از حبیب فرعباسی، امیرحسین صدیقی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، سجاد عاشوری، آرمان قاسمی، امیرحسین رنگرز، محمد حسین اسلامی، سجاد جعفری و محمدرضا سلیمانی به عنوان بازیکنان اصلی خود در میدان رقابت با ملوانان استفاده کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده علی بای با کمک های محمد هاشمی نسب، دانیال باشنده، و مهرداد خسروی بود.

بازی در هوایی آفتابی و خنک آغاز شد و با تأیید سازمان لیگ این بازی با ۳۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه تختی برگزار شد و حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

دو تیم از ابتدای بازی سعی در حمله از جناحین و باز کردن دروازه تیم مقابل داشتند اما در دقیقه ۳۹ بازی داور دفع توپ دروازه بان ملوان را خطای بر روی مهاجم ذوب آهن تشخیص داده و نقطه پنالتی را نشان داد.

تصمیم داور میدان حواشی بسیاری را به دنبال داشت و مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بازیکنانش را به کناره های زمین فراخواند و پژمان نوری مدیر عامل باشگاه ملوان به دلیل اعتراض به تصمیم داور از زمین مسابقه اخراج شد.

با صحبت های انجام شده در کناره های زمین ملوانان به تصمیم داور تن داده و گل تیم ذوب آهن در نیمه اول توسط آرمان قاسمی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در ادامه مسابقه داور میدان به دلیل اعتراض بیش از حد تماشاگران به تصمیمات وی قصد داشت بازی را در دقیقه ۴۳ بازی نیمه کاره به پایان برساند که باز هم با وساطت و صحبت های انجام شده در کناره های زمین بازی ادامه یافت.

بازی در نیمه اول با ۶ دقیقه وقت اضافه به پایان رسید تا دو تیم پس از ۱۵ دقیقه استراحت بار دیگر در نیمه دوم رو در روی هم قرار گیرند.

در نیمه اول بازی ایمان صادقی از ملوانان از داور کارت زرد گرفت و محمد علی فرامرزی و محمد رضا سلیمانی از تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نیز با کارت زرد داور جریمه شدند.

با شروع نیمه دوم ملوانان بازی را هجومی تر آغاز کردند و در دقیقه ۵۳ بازی با گل مهدی مؤمنی بازی را به تساوی به کشانند.

در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در طول نیمه دوم نیز سعید کریمی و مصطفی ناییج پور در نیمه دوم کارت زرد گرفتند.

سرمربی ملوان به شدت به داوری دیدار اعتراض داشت و در ادامه همین اعتراضات نیز یکی از کادر فنی ملوانان هم کارت زرد گرفت.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان