سرمربی تیم فوتبال ملوان بندانزلی گفت: ذوب آهن اصلاً برای گلزنی موقعیتی نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از انزلی، مازیار زارع بعد از تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: فکر می کنم فوتبال بدی نبود بخصوص از سمت تیم ما و به ویژه در نیمه اول. یادم نمی آید ذوب آهن اصلا موقعیتی داشت.

زارع تصریح کرد: یک موقعیت هم به حریف ندادیم، با یکسری تصمیم ها تیم عصبی می شود.کاری به پنالتی و این حرف ها ندارم، داور کاملا تمرکز تیم ما را بهم زد. داور تمرکز چنین بازی را نداشت. من چنین قضاوتی را ندیده بودم. من هرچه کلنجار با خودم رفتم که در مورد داوری  صحبت نکنم نمی شود.  خودشان کاری می کنند که از پهلوی آدم بیرون بزند!  مجبوریم صحبت کنیم. نمی توانم قبول کنم داوری امروز در جریان بازی چنین تصمیم های عجیب و غریب کل ورزشگاه، بازیکنان و نیمکت تیم ما را عصبی کرد.

وی افزود: نمی توانم قبول کنم قضاوت امروز طبیعی بوده باشد. نیمه اول خوبی داشتیم با وجود اینکه کیفیت زمین خیلی پایین آمده و همچنان توپ پله پله می شود. نیمه دوم باز بازی کردیم و ما و حریف موقعیت های گلزنی داشتیم و می خواستیم گل دوم را بزنیم اگر پنالتی  گرفته نمی شد داستان فرق می کرد. طبیعی است باید خودمان را خیلی قوی کنیم. تیم مظلومی هستیم هفته گذشته ورزشگاه کاملا پر بود ولی امروز  پشت این دروازه خالی بود انگار همه آزمایش ها را روی ملوان انجام می دهند  و این اتفاق هایی است که در فوتبال رخ می دهد و روی هم رفته بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند و می توانستیم برنده بازی شویم به هر حال به هر دو تیم خسته نباشید می گویم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان