سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: زمین بد ورزشگاه انزلی کار ما را سخت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از انزلی، مهدی تارتار بعد از تساوی یک بر یک مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: پیش بینی بازی سختی را می کردیم و زمین بد ورزشگاه کارمان را سخت تر کرد. ملوان بازی را بهتر از ما شروع کرد و در 15 دقیقه اول بهتر از ما بودند اما برخلاف جریان بازی به گل رسیدیم. بعد از آن هم بهتر شدیم. 

وی افزود: متاسفانه زمین مسابقه اجازه نمی داد دو تیم از عقب زمین بازیسازی انجام بدهند و مجبور به بازی مستقیم شدیم خود ملوان هم همین کار را می کرد. طبیعی بود برخی جاهای زمین سفت و برخی جاها شل بود. در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم ولی روی یک ارسال غفلت کردیم و گل مساوی را خوردیم و بعد از آن هم تغییراتی انجام دادیم که نبض بازی را هم در دست گرفتیم.

تارتار تصریح کرد: ملوان هم انصافا خوب بازی کرد. هر دو تیم موقعیت های گلزنی داشتند و توپ به تیرک دروازه ها هم خورد. موقعیت های خطرناک خوبی از دست دادیم در نهایت به نظرم عدالت اجرا شد. 

سرمربی ذوب آهن در مورد صحنه پنالتی گفت: از صحنه دور بودم اما مشخص بود که دروازه بان حریف بازیکن ما را گرفت. ملوانی ها می گفتند بازیکن ما روی دروازه بان خطا کرده که اینگونه نبود. آقای بای قضاوت خوبی انجام داد و از گروه داوری هم تشکر می کنم اما بعد از پنالتی با اقداماتی که در ورزشگاه به کار برد بازی را مدیریت کرد و صحنه های 60 به 40 را به ملوان می داد. قضاوت خوبی داشت ولی بازی را مدیریت کرد. 

وی افزود: بازی را مدیریت کردیم و در ضد حملات موقعیت های گلزنی خوبی داشتیم که می توانستیم به برتری هم برسیم.
انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان