مصلای تهران اعلام کرد به مناسبت فرا رسیدن ایّام اربعین حسینی همزمان با برگزاری اجتماع بزرگ اربعینی ها، نمایشگاه سلام از ۹ تا ۱۴ شهریور ماه در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نمایشگاه کالای فرهنگی خانواده و ملزومات اربعین که به زودی با عنوان «سلام» برگزار می شود، انواع پوشاک ویژه همه اعضای خانواده، کتیبه ها و اقلام فرهنگی، لوازم سفر آسان و هدایای فرهنگی مرتبط با راهپیمایی اربعین عرضه خواهد شد. طرح نذر حجاب، آموزش رایگان عربی و … از بخش های جنبی این نمایشگاه است.

همچنین پنج شنبه ۱۰ شهریورماه، از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ آئین بدرقه خادمان و زائران راهپیمایی جهانی اربعین در صحن مرکزی مصلای تهران برپا می شود.

ساعات بازدید از نمایشگاه سلام هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ است و این نمایشگاه روز جمعه از ساعت ۱۵ میزبان همه علاقه مندان خواهد بود.

ورودی های ۶ و ۷ در خیابان شهید قنبرزاده و ورودی شماره ۱ در خیابان شهید بهشتی جهت ورود عموم به نمایشگاه در نظر گرفته شده و همانند گذشته ایستگاه مترو شهید بهشتی نیز آماده خدمت رسانی است.

در ایّام برگزاری نمایشگاه پارکینگ خیابان شهید بهشتی، پارکینگ های شماره ۶ و ۷ در خیابان شهید قنبرزاده و پارکینگ عمومی شهید نقدی در مجموعه چهل سرا نیز برای خدمات رسانی به عموم مردم در نظر گرفته شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان