دو مسابقه فرهنگی در حاشیه نماز جمعه تهران توسط فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با برپایی نماز پر فضیلت جمعه در شهر تهران، دو مسابقه فرهنگی از سوی فرهنگسرای خانواده روز جمعه ۱۱ شهریورماه برگزار می شود.

مسابقه «همسران آسمانی» به منظور تحکیم بنیان خانواده و افزایش کیفیت بخشی به زندگی مشترک و ارتقای سطح آگاهی جامعه نسبت به خانواده شهدا با طرح سوال از پوسترهای به نمایش در آمده در نگاه گذر فرهنگسرای منتظر در حاشیه نماز جمعه تهران برگزار می شود.

همچنین دیگر مسابقه در نظر گرفته شده در حاشیه نماز جمعه تهران به موضوع روش های دست یابی به خانواده کارآمد و متعالی؛ رشد روحی، فکری و اخلاقی زن و مرد برگرفته از کتاب "خانواده کارآمد و متعالی" نوشته زنده یاد مهری سویزی می پردازد؛ شرکت کنندگان در این مسابقه کتابخوانی، علاوه بر استفاده از محتوای ارزشمند این کتاب، می توانند با پاسخگویی به سوالات مطرح شده از جوایز مادی آن نیز برخوردار شوند.

علاقمندان به شرکت باید پس از مطالعه کتاب، پاسخ صحیح را به صورت عدد ۵ رقمی، همراه با نام و نام خانوادگی خود به سامانه ۲۰۰۰۱۸۳۷۳۰ پیامک کنند.

مجموعه ایستگاه های «فرهنگسرای منتظر» با انجام فعالیت های فرهنگی، هنری، دینی و تفریحی سرگرمی همزمان با برپایی نماز پر فضیلت جمعه در تهران، به میزبانی فرهنگسرای رسانه، فرهنگسرای سلامت و فرهنگسرای خانواده پذیرای نمازگزاران و شهروندان شهر تهران است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان