به گفته مدیرکل ارشاد و فرهنگ گیلان، شهید میرزا کوچک جنگلی یکبار با مشروطه خواهان در اوج اقتدار و یکبار در تبعید و باز در اوج اقتدار و یکبار سر بریده اش با مظلومیت به تهران آمد اما امروز در قالب کنگره ای ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا ثقتی عصر امروز در کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی در سالن همایش های برج میلاد تهران با بیان اینکه میرزا کوچک چهار بار به تهران آمد، اظهار کرد: شهید میرزا کوچک جنگلی یکبار با مشروطه خواهان در اوج اقتدار و یکبار در تبعید و باز در اوج اقتدار و یکبار سر بریده اش با مظلومیت به تهران آمد اما امروز در قالب کنگره ای بزرگ در اوج اقتدار و آبرومندی به تهران آمده است. 

وی با تقدیر از تمام کسانی که برای برگزاری این کنگره بین المللی حمایت کردند، افزود: چشم انداز ما در کنگره میرزا که در چهار ماه آینده اجرا می شود تا کنون برای معرفی نهضت جنگل و شخصیت مبارز و تاریخ ساز شهید میرزا کوچک جنگلی به این عظمت برگزار نشده بود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه میرزا الگویی برجسته و تمدن ساز بود، گفت: از تمامی افراد تاثیر گذار می خواهیم که برای معرفی این شخصیت الگوساز و تمدن ساز به نسل جوان مانند برگزاری این کنگره بین المللی یاری رسانند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان