کنگره بین المللی میرزا کوچک خان جنگلی با حضور شخصیت های برجسته کشوری و استانی عصر امروز در برج میلاد تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی عصر امروز در برج میلاد تهران آغاز شد. 

در این اجلاسیه که به مناسبت یک صدومین سالروز بزرگداشت میرزا یونس استادسرایی معروف به میرزا کوچک جنگلی در سالن همایش های برج میلاد تهران در حال برگزاری است شخصیت های سیاسی، فرهنگی و هنری کشور حضور دارند. 

حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی؛ محمد مخبر، معاون رئیس جمهور؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ خسرو معتضد، محقق و پژوهشگر تاریخی از شخصیت های برجسته کشوری حاضر در این کنگره هستند. 

اسدالله عباسی استاندار گیلان؛ آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان؛ سید کاظم دلخوش رئیس مجمع نمایندگان گیلان و رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان که دبیر کنگره میرزا در یک صدمین سالروز بزرگداشت میرزای جنگلی نیز است در این اجلاسیه به سخنرانی خواهند پرداخت. 

این کنگره ملی که با حضور گسترده مردم به ویژه گیلانی ها، شخصیت های ملی و استانی در حال برگزاری است برای نخستین بار در پایتخت برگزار شده است. 

 

به گزارش فارس، در این اجلاسیه ملی از استاد غلامحسین امیرخانی، هنرمند خوشنویس ایرانی و حاج ابوذر روحی، مداح سرود سلام فرمانده نیز تجلیل به عمل خواهد آمد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان