نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به نشست اخیر خود با وزیر نیرو گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه سد پل رود و همچنین ۵۰ میلیارد تومان برای تصفیه خانه فاضلاب طول لات اختصاص یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک میان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نشست خود با مهرابیان وزیر نیرو اظهار کرد: سد پلرود مهمترین موضوعی بود که در رابطه با آن با وزیر نیرو صحبت شد و خوشبختانه ۵۰۰ میلیارد تومان به آن اختصاص یافت.

وی همچنین از تخصیص اعتبار جهت تکمیل پروژه تصفیه خانه طول لات توسط وزیر نیرو خبر داد و افزود: این پروژه نیاز مبرم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و به طور ویژه و در گام نخست وزیر نیرو دستور تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار را صادر کرد که این مبالغ تا چند وقت دیگر در اختیار پیمانکار پروژه قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان به پروژه تصفیه خانه طول لات اختصاص داده شده بود، گفت: مابقی اعتبار این پروژه نیز مطابق وعده وزیر نیرو تا پایان اجرای عملیات ساخت تصفیه خانه اختصاص پیدا می کند.

صفری با بیان اینکه در خصوص لایروبی رودخانه های بزرگ دو شهرستان رودسر و املش نیز با وزیر نیرو رایزنی هایی انجام شده، تصریح کرد: معاون وزیر نیرو در شهرستان های رودسر و املش برای پیگیری موضوعاتی که در حوزه کاری وزارت نیرو قرار دارد به شکل ویژه در حوزه انتخابیه حضور پیدا می کند.

وی با اشاره به پیگیری ها برای جذب اعتبارات اجرای پروژه پست برق رحیم آباد نیز بیان کرد: این موضوع هم جزو تاکیدات وزیر نیرو بود تا برای اجرای عملیات آن هر چه سریع تر تامین اعتبار لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان