دو قایقران ایران به مرحله فینال اصلی مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان راه یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قایقرانی آبهای آرام زیر ۲۳ سال و جوانان قهرمانی جهان در مجارستان از امروز چهارشنبه نهم شهریورماه با حضور نمایندگان ایران آغاز به کار کرد

در پایان نخستین روز این رقابت ها، ایران دو نماینده در فینال A زیر ۲۳ سال و یک نماینده در فینال B جوانان داشت که الناز شفیعیان در کایاک زنان عملکرد خوبی از خود نشان داد و در نیمه نهایی به عنوان قایق اول به فینال A صعود کرد و محمد نبی رضایی در کانو مردان نیز توانست به عنوان قایق اول از مرحله نیمه نهایی راهی فینال A شود. همچنین محمد عباسی در رده جوانان راهی فینال B کانو یک نفره شد.

در مسابقات امروز، الناز شفیعیان در کایاک زنان در گروه خود با زمان ۴۱ ثانیه و ۶۲ صدم ثانیه دوم شد و به نیمه نهایی صعود کرد.وی توانست بالاتر از نمایندگان اسپانیا، اسلوونی، چین، پرتغال، نروژ و آفریقای جنوبی قرار بگیرد. قایقران دانمارک اول شد و به فینال رفت.

پاروزن ایران در نیمه نهایی در گروه خود با زمان ۴۰ ثانیه و ۸۵ صدم ثانیه اول شد و به فینال A قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان صعود کرد. دختر قایقران ایران بالاتر از نمایندگان کشورهای صربستان، اسلوونی، هلند، اسلواکی، لهستان، بریتانیا، پرتغال و آمریکا قرار گرفت.

محمد عباسی پاروزن ایران در ماده کانوی یک نفره هزار متر جوانان در گروه خود با ثبت زمان ۴ دقیقه و ۷ ثانیه و ۹۳ صدم ثانیه هفتم شد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نمایندگان مولداوی، ایتالیا، مجارستان، مکزیک، چک و کوبا رقابت داشت. عباسی در مرحله نیمه نهایی با زمان ۴ دقیقه و ۴ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه پنجم شد و به فینال B جوانان جهان صعود کرد.

محمد نبی رضایی هم در ماده کانوی یک نفره زهار متر زیر ۲۳ سال، در گروه خود با زمان ۳ دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه دوم شد. او به نیمه نهایی راه یافت. نبی رضایی بالاتر از رومانی، بلغارستان، سنگاپور، فرانسه، چک، تونس و لیتوانی قرار گرفت. نماینده اسپانیا اول شد و به فینال راه یافت.

قایقران ملی پوش ایران، در مرحله نیمه نهایی توانست با زمان ۳ دقیقه ۵۳ ثانیه و ۹۰ صدم ثانیه اول شود و به فینال A قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان صعود کرد. او بالاتر از نمایندگان مولداوی، چک، کانادا، مکزیک، تایلند، آمریکا، سنگاپور و چین تایپه قرار گرفت.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان